mama heeft een verslaving...

A

Anoniem

Guest
Nou ja mama heeft wel veel meer verslavingen, maar papa zegt dat de forumverslaving niet zoveel geld kost.
Mama heeft een Puma verslaving. Steeds als we langs de sportwinkels lopen moet ze even kijken naar de pumaschoenen, samen met Ellen (dat is mama's vriendin).
Nu waren ze pas al afgeprijst, maar papa zei steeds, Yoëll heeft nog schoentjes.
Gister ziet ze de schoenen staan met 30% korting, dus mama gelijk gekocht.
Wel nog wat te groot, dan kan ik ze van de zomer enzo aan.
Ik ben er super trots op hoor.   En papa........ die vond ze toch ook wel errug gaaf.

Hier zit ik met koorts en een snotkoppie, maar wel super vrolijk.... goed he
Dan ga ik nu lekker naar bed, nou ja dat moet van mama........

Knuf Yoëll

Eey mister Big Foot. Gave pumies hoor! Ik ga mijn mamma ook maar weer eens lief aankijken als we langs de sportzaak lopen. Heb pas dure schoen/slofjes gekregen. Zitten wel errug lekker, maar echte sportschoenen zijn natuurlijk wel cooler!
MZZL!!
Kian

Helemaal stoer!! Mijn mama heeft nike schoenen voor me meegenomen uit Amerika (da's goedkoper zegt ze) ben er ook helemaal wijs mee. Kunnen we samen daten met onze stoere schoenen aan!!

Groetjes Marit dochter van Monique

en beterschap!!

Tess heeft ook roze met witte nike schoenen maar voor haar hebben ze bij de zeeman ook schattige schoentjes (met bloemetjes en streepjes)
Aangezien die een stuk goedkoper zijn mag ik er van mezelf heeeel veeel kopen

Groetjes sandra

Hoi Yoëll,

Ik ben blij dat je je weer wat beterder voelt.Ik heb ook Puma's maar dan roze,hou jij niet zo van denk ik.Maar ik vindt die van jou wel heel mooi hoor.Stoer....

Groetjes Tess dv Kitty

Haai!

Geen wonder dat je lacht en je beter voelt met zulke stoere schoenen! Gelijk na mijn geboorte heeft papa mini-nikes voor me gekocht, was hij uiteindelijk blijer mee als ik... Bovendien had ie ze beter een paar maten groter kunnen kopen want ik leef nu al op aardig grote voet... Maar als we gaan winkelen als mama een goede bui heeft, dan lach ik eens lief naar papa en dan heb ik die nieuwe nike's zo te pakken hoor!

High five! Thomas

En ik maar denken dat dit onderwerp over het forum ging!

Gave schoentjes hoor. Wij waren twee weken terug in Batavia stad (zo'n outletshoppingcentre) en daar zijn we ook op zoek gegaan naar leuke gympjes.

Eerst kwam ik een paar nikes tegen voor 25 euro, dat vond ik te duur. Ook de adidasjes van 21 euro gingen Lukas zijn neus voorbij. Maar de Reeboks van 15 euro heb ik wel gekocht. Echt zo gaaf! Ik maak er vanavond wel ff een foto van.

O, en pumaatjes hadden ze er ook maar ik weet niet meer wat die koste want toen had ik de reeboks al.

Annemieke

Terug
Bovenaan