mama helpen met stofzuigen

A

Anoniem

Guest
nou ja helpen?????   ik schiet helemaal niets op ze klimt er de hele tijd bovenop.

Liefs sandra

Hahahahaha, wat een deugniet is het ook!!! En wat lijkt ze op jou zeg! Geweldig!

Ik moet nog even kijken of ik kan vrijdag, ivm vervoer, maar dat laat ik donderdag nog even weten, wil je me nog even je adres doormailen?

Liefs Maaike

Hahahaha wat een leuke foto's!
ook mooi dat ze zichzelf een rondje applaus geeft omdat ze er zo goed is opgeklomen.

Ajuus, ilja

Wat heeft ze toch een lief gezichtje, maar idd wel een tikkie ondeugend!

Groetjes Fonske.

Die stralende toet er ook weer bij, geweldig! Erg leuke foto's, maar daar grossier jij in met dat meisje van je! En zo te zien is ze weer helemaal opgeknapt!

Hoe gaat het trouwens met Nick, nu hij nog maar halve dagen naar school gaat? Trekt hij het wat beter inmiddels? Ben benieuwd!

En wat me dan ook erg lekker lijkt, als dat mannetje dan toch naar school moet: dat je een paar uur per dag alleen met je meisje kunt zijn. Dat mis ik nu wel eens hoor, dat is met een eerste dan toch écht anders. Hoe vind jij dat?

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Ha ha ha !!! ik kan me voorstellen dat het totaal niet opschiet maar dat koppie....ze heeft zo'n plezier!!! Erg leuke foto's.

groetjes Daniëlle.

Leuk he als ze willen helpen..
Maar bij jou doet de stofzuiger het nog gewoon, bij mij stopt hij in een keer.
Wat blijkt Chloë was het zat en trekt dan de stekker uit het stopcontact!!
Moest er wel om lachen!!

groetjes pally.

Terug
Bovenaan