Mama, ik HOU van jou!

A

Anoniem

Guest
*zucht zwijmel*
Net even naar m'n schoonmoeder gebeld hoe het met m'n kindjes gaat.
Finn heeft namelijk gisteren weer 2 spuitjes gehad en ik vond 'm vanmorgen wat warm.
Toen kreeg ik nog even m'n dochter aan de lijn. Meestal heeft ze het veel te druk en is het gesprek na 5 seconden alweer voorbij. Maar nu zei ze opeens, zomaar uit zichzelf "Mama, ik HOU van jou!" Oooooohhhh... wat een schatje he.
Zit hier te simmen in m'n eentje op kantoor.

Ik ga vanavond stappen met m'n vriendinnen en ga gelijk uit m'n werk naar m'n vriendin, dus ik kan haar vanavond niet eens ff lekker knuffelen. Gaat morgen helemaal goedkomen want dan gaan we naar een hotel in Otterloo (where the f*ck is Otterloo?) om de 70ste verjaardag van m'n tante te vieren. Druk druk druk dus maar wel gezellig.

Ennieweej, ik ben weer een hele trotse en overgelukkige mama.

Liefs,

Tessie

Smelt! Wat lief, dan wil je d'r toch het liefst ff door die telefoon trekken en platknuffelen.

enne.....where the f*#ck IS otterloo? :)

Ajuus, ilja

Otterloo dames, ligt bij Arnhem in de buurt!

Maar, wat een scheet joh!!

Otterlo? Das met 1 O en dat ligt een stukkie boven ons: oftewel tussen Apeldoorn en Ede, tegen Nationaal Park de Hoge Veluwe aan, errug mooi dus! (behalve als je 2 jaar lang dat stuk elke dag met de bus moest rijden naar je school en die bus ook nog eens 2x per dag over de keien door het park heen hobbelde...)
Groetjes, Rianne (nu uit Veenendaal, maar jarenlang in Apeldoorn gewoond en door al die bussen uit pure ellende maar in Ede gaan wonen...)

Hihi, dankje voor je uitleg Rianne uit Veenendaal, Apeldoorn en Epe (of was het nu Ede..?). Topografie is niet zo m'n sterkste kant ben ik bang .

Hoi Tessie

Wat lief!!! Elke leeftijd heeft weer z'n charme, maar ik vind deze ook wel helemaal geweldig!!

Gijs is bijna 4 (in februari), en toen ik gisteren uit mijn werk kwam (gestoken in een jurkje, colbertje en laarzen) keek hij me aan: mama, wat ben je moooi.....
Je snapt natuurlijk wel dat hij de komende weken niet meer kapot kan bij mij........ Zucht, liefde!!!!

Groetjes
Susan (die echt heel graag was aangeschoven uit nieuwsgieigheid en gezelligheid naar jou en de kinderen en stephanie en stijn..... maar helaas is donderdag mijn werkdag) mv Gijs en Sophie

Terug
Bovenaan