mama ikke zelf doen

A

Anoniem

Guest
hoi vriendjes en vriendinetjes,

sorry dat mama niet vaak meer meeschrijft maar zijn in de familie wat zieken gekomen.

maar nu even wat anders ik heb weer wat nieuws geleerd.
papa en mama hebben een grote oude houten plantenbak gepakt om mijn speelgoed en te doen. nu ga ik altijd alles er normaal gesproken uitgooien en dan mag mama het opruimen. maar tegenwoordig doe ik als ik de blokjes op de grond heb gegooid zelf weer in de bak gooien. ( opruimen dus zegt mama). snap niet waar ze zich altijd zo druk over maken als ik het kan kan mama het toch ook.
kan nu trouwens ook zelf het raam open maken(zit papa of mama er wel bij hoor).
mama zegt je wordt al een hele grote jongen.

kunnnen jullie ook al van die dingetjes.

groetjes samir en annette

Hoi!

Ja, ik wil ook alles zelf doen. Ik help mamma  vaak met de was. De was in de wasmachine doen en er weer uithalen als het klaar is.

Ook kan ik sinds vandaag zelf op en af mijn loopautootje klimmen, goed he?!

Groetjes,

Lotte

Haai
Ik kan ook al veel dingen nadoen van papa en mama. Ik geef kusjes en zeg dat hard mwbah! alles wat ik zie wijs ik aan met mijn vingertje: da! .. da!
Ook had ik gister lekker mama's gsm te pakken en ging ik bellen.. ik hield m tegen mijn oor en ging brabbelen, alleen klopte het nr niet en nu heeft mama de toesten geblokkeerd...
Weet je wat ik ook nog kan?! dat is eigenlijk niet zo fris, maar mama is heel erg verkouden en had een zakdoek in haar broekzak, die heb ik er toen snel uitgepakt en toen ging ik mijn neus ermee snuiten!! Dat vond mama niet goed en toen kreeg ik mijn eigen zakdoek... Ook moet ik erg hard lachen als ik een foto van mezelf zie, dat wijs ik ernaar en wil ik er een mwbah! op geven!

nou ik ga weer druk op ontdekkingsreis!!

Birgit

Hoi Samir en mama,

Ik word ook al een grote knul. Als er mensen weggaan en mama of papa zegt 'Dag dag'   dan ga ik heel hard zwaaien. En dikke kussen geven, kan ik ook.
Ook kan ik al heel goed bellen met papa's telefoon want ik kan al heel goed op de knopjes drukken. Alleen doen ze het nooit (papa blokkeert de toetsen zegt hij).
En ik kan ook heel goed oude televisiegidsen kapot scheuren.
Enne, ik kan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kletsen zegt mama! (ze zegt dat ik een ouwehoer ben, ooooooooooooohhhh).

Groetjes,
Sven

Hoi hoi allemaal!!!

Ik heb ontdekt dat ik met de loopauto bochtjes kan maken en nu kom ik overal en ben ook gelijk een stukje groter hihi.. kom ik net met mijn kleine vingertjes bij gekke spulletje op het kastje... mama zegt dan nee maar dan geef ik een grote glimlach en dan moet mama ook lachen..hihi...
En ik kan al kastjes open krijgen in de keuken, maar dat mag echt niet van mama want dan moet ik na een paar keer glimlachen opeens in de box...

kusjes Jennifer

hoi allemaal,
ik heb nog iets leuks ( mama vindt van niet).
ik kan nu door de tafel heen kruipen naar de tv.
want mama zet die altijd daar neer zodat ik er niet bij kan.
maar nu dus wel.
ene kan ook al mijn armen uit mijn mouwen trekken.
we worden nu al zo groot.

groetjes samir

Terug
Bovenaan