mama in spé.... foto's

Chloë is al vollop aan het oefenen als mama....
Zo schatiig om te zien hoe goed ze haar "beebie"verzorgd..

proeven of hij niet te warm is....

dan krijgt "beebie"een lekker flesje....

daarna ff knuffelen....

zo dan kunnen we nu gaan wandelen...

groetjes pally

Schrok me rot hahaha.. dacht dat je zwanger was en je test ging laten zien hahaha..
He jammer,.. hihi..

Maar leuk hoor, dat gesleep met een pop!
Schattige foto's..

Esmé mv Kay

Wat een lieve foto's!!! Echt een poppenmoedertje, heerlijk he? Hier ook een dametje dat dol is op dat getut......... zucht, verliefd wordt je ervan he?

Groetjes
Susan

Whhaaaa ik oma??? ja als Chloë me de hele dag heeft afgemat en net zoals gisteren uit de nachtdienst ben gekomen voel ik me wel eens oma....

En Esmé, nee geen test voor mij, helaas..
Maar alles op zijn beloop en ik hoop voor jullie en voor onzelf uiteraard een vruchtbaar 2008.
Ik vroeg laatst toch of er iemand ervaringen had met een parachnost. Nou tegen mijn moeder hebben ze gezegd dat ik pas inde aomer zwanger zal raken en dan wel gelijk van een tweeling. eigenlijk ben ik hier heel nuchter in maar deze had het toch wel bij veel dingen bij het rechten eind..
en ergens geloof ik er nu in dat wij dus van de zomer weer zwanger raken.

Over 2 weken komt die mw ook bij mij thuis (groepshealing ofzoiets) en dan zal ik het zeker nog eens vragen, kijken wat ze bij mij zegt.

groetjes pally

Owwww, wat schattig!! Echt heel lief zo'n poppenmoedertje. Isis heeft van Sinterklaas ook een pop gekregen, maar gaat er niet zo subtiel mee om, haha! Hopelijk sleept ze haar nieuwe zusje over een paar maanden niet aan haar beentje door de kamer...

Groetjes,
Myrna mv Isis en 27w zwanger van haar zusje!

Terug
Bovenaan