mama in spe

Jaa.. wij mogen ook bij een clubje..........die van maart 2013!
20 juni positieve cb zwangerschaptest 1-2 weken
vriend een speentje met papa is the best gegeven samen met zwangerschaptest... wat was hij blij!
21 juni: verloskundige belde voor afspraak:
11 juli intake, 25 juli echo
24 juni: beide opa's en oma's gelukkig gemaakt met babysokjes, erg blij allemaal.. eerste etentje gehad om het te vieren.. wel gevraagd om het nog een paar weken stil te houden...
Nu 5 weken zwanger... alleen wat moe..niet misselijk ofzo..soms beetje pijn in onderbuik.. en jullie??

Hoihoi!!!!
Allereesrt, gefeliciteerd metje zwangerschap!Ik ben er eergister achtergekomen.Voel me heel erg moe en ben met vlagen misselijk en heb vreselijk het zuur.Ook soms beetje menstruatieachtige pijn in onderbuik, maar geniet volop!Leuk dat je ook in de maart mammaclub zit!Liefs nance

Gefeliciteeeeerd!
Ik ben voel me moe, maar weet niet of dat met de zwangerschap te maken heeft of alle emoties eromheen ;) Heb ook menstruatieachtige pijntjes in m'n onderbuik, het zeurt een beetje. Maar verder eigenlijk nergens last van!!
Weer een mama erbij! Leuk, leuk, leuk!!!

Liefs x

die van mij ook vooral sávonds:)Zal blij zijn als ik wat verder ben, nou de zomer komt, zullen ze denken, zo die is aangekomen hahaha,...kan ik tenminste zeggen,...heeft een reden hoor hahaha

Gefeliciteerd. welkom bij de club haha.
Heb zelf nog weinig last. wel wat moe maar that s it. de rest komt nog wel (vorige x in week 8-9-10 iedere avond gespuugd....overdag niks nakkes nada en s avonds helaas wel. miss blijft t me dit x gespaard?).

Terug
Bovenaan