Mama in wording!

Hallo allemaal,
Ik wil me graag even voorstellen, ik ben nieuw en ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Aangezien er niemand in mijn omgeving van vriendinnen zwanger is/geweest, wil ik toch graag mijn dingen delen, mijn vragen kwijt kunnen etc.
Ik ben Simone, kom uit Purmerend en ben 27 jaar. Na 2 maanden proberen was het al raak en we zijn er dan ook erg blij mee!
Toch vind ik het allemaal nog wel wat onwerkelijk en als ik van veel mensen alle doemverhalen hoor over misselijkheid etc, mag ik nog van geluk spreken. Ik heb dan wel een strippenkaart op de wc en heb af en toe last van mijn borsten. Maar verder mag ik echt niet klagen. Dat maakt me ook wel weer een beetje onzeker moet ik zeggen. Misschien had ik wel heel andere verwachtingen en is het heel normaal dat ik praktisch niets voel, maar toch he. Bij de eerste speelt er toch een hoop onzekerheid.
Over twee weken gaan we voor ons eerste gesprek bij de verloskundige. Spannend!!
Ik ben benieuwd naar jullie zwangerschappen, kwaaltjes en mooie momenten!
Tot snel :D
 
Hoi Simone,

Wat leuk dat je in verwachting bent, en zo snel al! Ik heb zelf 3 jaar geprobeerd en ben nu ongeveer 5 weken zwanger. De onwerkelijkheid ken ik... ben gelukkig ook nog niet misselijk of zo. Ook de onzekerheid is herkenbaar.. Probeer vooral heel veel te genieten!

Groetjes,
Suzanne
 
Hoi Simone
Gefeli met je zwangerschap. Wij waren ook met 2 maanden proberen zwanger. Konden het haast niet geloven dat het zo snel ging :D. Ben nu 10 weken vandaag. En heb net vorige week een misselijke periode gehad. Duurde bij mij ong. 4 dagen. Verder heb ik bijna geen kwaaltjes. Ook de onzekerheid is zeker herkenbaar. Ik heb mijn echo+ intake pas bij 11 weken. (Hier is het met 10 weken maar ga eerst lkkr op vakantie). Ga er lekker van genieten.

Groetjess
 
Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.
Ikzelf kom ook uit purmerend :)
Ben nu 35 weken zwanger van de 1e, was ook al snel raak en ken ook niemand in de buurt die zwanger is.
Veel plezier bij de VK en bij de echo's.
 
Terug
Bovenaan