mama is blij

Hoi,hoi,

Mijn mama heeft zich  vorige maand  zo'n zorgen gemaakt dat ik te weinig dronk. Ze was ook wel een beetje verdrietig dat ik niet zo goed was gegroeid.
Ik vond het toch niet zo leuk dat ze zich zorgen maakte, dus sinds die tijd doe ik goed mijn best. Ik eet groenten en fruit en drink netjes mijn flessen leeg. Ik woog 4 weken geleden 6640gr. en er was maar 190gr bijgekomen volgens die mevrouw van het cb. Nu ben ik afgelopen vrijdag weer gewogen en toen woog ik ineens 7200gr. Goed he!!
Mijn mama is blij en trots zegt ze hihihi
Nou daar doe ik het wel voor !

dikke kus Evi

Wow, Evie, dan ben jij wel 700 gram zwaarder dan ik! Wat ben jij al groot, zeg, hardstikke goed! Ik blijf nog even moeilijk doen met eten, dan krijg ik ten minste nog een beetje aandacht hihi (zie mijn mama heeft ook een site voor mij gemaakt van mamamieke).

Groetjes Laura

Wat fijn voor jouw mama dat je zo goed je best hebt gedaan zeg! Mama's zijn zo snel bezorgd, he!!! Is maar goed ook, dan zorgen ze goed voor ons.

Groetjes,
Loek

Hee Laura,

Ik heb toch wel een beetje medelijden met je hoor! Dat je alles zelf moet doen, jeetje! Ik roep gewoon en mijn mama weet dan wat ik wil (meestal hihihi). En als ze er dan naast zit roep ik gewoon wat harder (ja, misschien hoort ze het gewoon niet goed).
Mijn mama las dat jij de laatste tijd toch ook wel iets harder roept.
Misschien snapt ze het gewoon niet.
Nou, als je hulp nodig hebt......

kus Evi

Hoi Evi,

Nou, ik wil ook wel wat meer aandacht, dus ik ben juist begonnen met moeilijk doen. Soms vind ik het fruit en de groentehap zo lekker, dat ik mijn flesjes niet meer drink. Ik zit op 3 flessen, maar als ik er 1 laat staan, is dat echt te weinig. En soms ben ik al die moeite die je voor zo'n lepeltje moet doen zó zat, dat ik begin te piepen. Dan wil ik mijn fles. Nu heeft mama een strak schema gemaakt en als ik niet eet...krijg ik niks totdat het weer etenstijd is! Hoe vind je dat nou??? Kortom, ik ben hardstikke jaloers op jou!

Oh ja, ik moet van mijn mama zeggen dat jij tegen jouw mama moet zeggen dat ze heel blij is dat jij zo goed eet! Ga zo door, zegt ze (maar da's dan weer tegen jou).

Kussie,

Esther

Hee Esther,

Goh, jouw mama is wel streng hoor! Dan moet je dus soms best wel lang wachten dan?
Misschien moeten die mama's op 21 juli dan toch eens goed praten!

kus Evi

Ja, soms moet ik echt superlang wachten! Ik krijg om 6.45 uur meestal mijn pap, en dan om 9.45 uur fruit. Maar als ik geen zin heb in fruit, krijg ik om 12.15 uur op zijn vroegst pas een fles! Dus ik eet mijn fruit maar gewoon op...'s ochtends dan. Als ik 's middags geen zin heb, laat ik het lekker staan want dan krijg ik toch geen honger omdat ik al pap, fruit en een fles op heb, haha!

Hallo Evi,

Wat goed zeg dat je zo goed eet en dat je lekker bent bijgekomen. Ik snap goed dat jou mama heel blij is.
Ikzelf vind die flesjes eigenlijk nog steeds helemaal niets. Ik wil ook graag aan de groenten/fruit-hap (ben bijna 4 maanden) maar mijn mama vind dat ik nog moet wachten omdat mijn papa allergien heeft.. phoe weet niet eens wat het is.......
Ik krijg 5 flesjes per dag, maar als ik er al  2 helemaal leegdrink is mama al gelukkig tegenwoordig....
Ik heb sinds een paar weken uitgevonden dat ik gewoon lekker wild met mijn hoofd en armpjes ga doen, dan krijgt mama er lekker geen fles meer in, we zullen eens zien wat voor een trucjes ik moet leren voor de hapjes, iemand tips?

Liefs,
Nymue

Terug
Bovenaan