Mama is boos....niet op mij hoor ;-)

Mijn Mama is boos Nee niet op mij hoor  ...
Mama is nog steeds aan het herstellen van de bevalling van mij.Elke keer weer ietsie beter en de standen van de lever en nierfunctie zijn in stijgende lijn maar ze blijft heel erg moe...Ziekenhuis blijft Mama controleren en ze blijven zeggen Rustig aan het komt goed maar het heeft tijd nodig    Mama wil sneller maar helaas ze moet geduld hebben....
Nu was Mama met arbeidstherapie bezig op haar werk en kreeg ze  dinsdag  te horen op een niet al te fijne manier dat haar contract niet word verlengd 1 aug PPPFFFFffff nog meer aan Mama der hoofd    

Ik ga Mama maar heel veel knuffels geven samen met mijn Papa  

Liefs van Priscilla XxX

Hai Priscilla,

Wat vervelend voor je mama dat ze nog steeds zo moe is, en helemaal dat ze haar baan kwijt is. Jeetje zeg wat ........!!
Geef je mama maar extra dikke knuffels en ben maar nog liever dan je al bent.

dikke kus Evi

p.s zeg ff tegen jou mama dat mijn mama met haar neus op het scherm zat om te lezen wat er stond in die gele letters hihihi

Hoi Priscilla,

nou, dat is ook niet lief van je mama d'r baas! Geef mama nog maar een extra knuffel dan en geef haar er ook maar een van mij! Ze moet zich maar gauw beter voelen!

Liefs Laura

Mijn mama kon de gele letters ook niet lezen, maar als ze kon de letters wel blauw maken door er met de muis overheen te gaan. Toen kon ze het goed lezen.

Jeetje, wat rottig voor je mama, dat ze nog steeds zo moe is. Wees maar heel lief voor haar en geef haar maar extra vaak lachjes en knuffel. En zorg er maar voor dat papa ook heel lief voor haar is, dat heeft je mama wel verdient!
En wat een vervelende baas van je mama, dat ze niet mag blijven op haar werk. Sommige bazen zijn echt gemeen, het is niet eerlijk!
Groetjes, Yanick

Hoi,

Ik weet hoe het is, mijn mama zit ook al langere tijd in de ziektewet, er lijkt geen eind aan te komen... Maar haar baas is gelukkig wel lief, zij mag gewoon blijven. Heel rot dat jouw mama dat niet mag!!
Mijn mama is ook nog veel moe en moet nu ook nog herstellen van de galblaasoperatie...
Wens je mama maar heel veel sterkte en ik knuffel ook extra! Hopelijk worden onze mama's zo snel weer helemaal gezond!

Groetjes, Christian

Dank jullie wel voor jullie reactie's  sorry voor de gele kleur maar idd als je met je muis erover heen gaat dan word alles blauw....

Karin fijn voor je dat jij wel een begripvolle baas heb echt ik weet hoe je je volet zo thuis....

Ik ben nog thuis ivm met door de  bevalling van Priscilla zwangerschapsvergifteging en ernstige HELPP Syndroom Ik ga wel steeds ietsie vooruit maar minimaal Ik was voorzichtig aan t proberen weer op de werkvloer en dan krijg je ineens te horen we verlengen je contract niet Ik vind t echt zoooo asociaal zo ga je toch niet met mensen om Nu afwachten hoe t verder gaat krijg daar meer over te horen vd week ivm uitkering Maar dit is net weer te veel voor mijn koppie en lichaam pffff

Fijne avond allemaal

Liefs van angelllmama en knuffel van Priscilla
Met haar gaat het gelukkig heel goed dat is me trots en me kracht om voor mezelf te vechten en weer helemaal beter te worden

hoi priscilla,

wat rot voor jou mama! dat is helemaal niet leuk van haar baas!!
wens je mama maar sterkte en knuffel haar maar lekker vaak!
daar wordt ze vast wel weer blij van!!

groietes marijke

Terug
Bovenaan