mama is nog steeds te zwaar...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou ben ik nog steeds 6 kilo te zwaar en het lukt me nog niet om dit eraf te krijgen.
Maar nu heb ik besloten toch echt die buikspieren te gaan trainen, want mama wil in de zomer ook wel weer gewoon in bikini buiten kunnen zitten.

Na mijn eerste twee kids was mijn buik zo weer in vorm, maar nu is hij echt uitgelubberd en moet ik echt gaan trainen (en van de koekjes, snoepjes en chippies gaan afblijven.)

Wie gaat er ook wat afvallen? Of proberen?
Misschien extra stimulans om op het forum erover te schrijven.

Groetjes Renata.

Hoi Renata (en alle andere moeders die mee lijnen!),

Hier ook een mama die nog 5 kilo wil (moet)  afvallen!
Helaas ben ik nooit gezegend geweest met een mooi plat buikje maar nu is het echt een leegelopen autobinnenband! haha (mijn navelpiercing hangt er bij alsof ie op het end van zijn Latijn is)

Ik ben 1.68 en weeg 65,5 kilo en hoewel dit opzich wel netjes is (zegt de Wii fit ) heb ik tch wel last van de zwaartekracht en de zwangerschap die mijn lijf heeft moeten doorstaan hoor! Tijdens mijn zwangerschap was ik 23 kilo aangekomen en de laatste 2,5 week van de zwangerschap hebben de striemen zich in grote getalen op mijn buik aangedient .

Morgen is het maandag en heb toch (weer!) het goede voornemen om even  't snoep,chips en al het andere lekkers te laten staan! Inderdaad ook met het vooruitzicht van de naderende zomer! alleen.... ontbreekt na een halve dag meestal al de discipline en ga ik in de fout.... zucht..

Toch maar weer eens de skates en Sonja uit het stof halen??!

Succes met alle pondjes dames!
XX Snoopy

hallo

ja hier ook een veel te zwaar iemand!!!
ik ben 167 en weeg 77 kilo ..pfff
heb wel een e cup die wegen ook wat (haha)

maar bij mij zit het op mijn buik.
heb een abo gepakt bij de sportschool.
en dat is ook drie weken goed gegaan.
gewoon lekker wat cardio doen.
was drie kilo kwijt al,

maar nu door het gedoe met bente(bonkt)
staan mijn goede voor nemens weer op een laag pitje.

ben dood moe en werk ook veel,
maar wil toch weer gaan sporten, maar het volhouden is me toch een probleem.
lekkers laten staan gaat me wel goed af. al neem ik toch wel eens was lekkers (foei)

heb wel eens geinfomeerd over het cambridge dieet schijnt dat je daar veel vanaf valt.
maar de kosten zijn dan wel 50 euro per week!!

nou dames succes

liefs moon

Hoi,

Ik ga het eerst zonder echt dieëten proberen, dwz, gewoon alleen maar gezonde dingen op mijn brood doen en tussendoor niet snoepen. Veel water drinken en fruit eten. Daarbij ben ik van plan een paar dagen per week (4) op de crosstrainer te gaan staan.
Die hebben we net voor mijn zwangerschap gekocht en had ik dus welgeteld drie keer gebruikt, toen kwam ik erachter dat ik zwanger was en toen heb ik er daarna niet meer opgestaan. Op dit moment ben ik net aan een nieuwe baan begonnen en moet ik inwerken, dit neemt nogal veel energie in, dus ik ben nog niet aan de crosstrainer toegekomen.....

Ik ben 165cm en weeg 62 kg, dus op zich nog niet eens echt te zwaar, maar ik was altijd 56 kg, dus dat is mijn streefgewicht. Maar het allerbelangrijkste is toch wel dat ik mijn buik strak wil hebben. Superstrak hoeft echt niet, maar ik wil in bikini kunnen zitten zonder dat mensen denken: is ze weer zwanger? Ha ha.

Ik heb weleens eerder proberen er wat kilo's af te krijgen, maar ja, ik ben gewoon gek op lekkere zoete dingen. Dus hoop nu maar dat ik het vol hou!

Groetjes Renata.

hallo

ja ik kan het die zoete dingen heerlijk he!!
ja bij mij vragen ze steeds of ik weer zwanger ben,
wordt soms wel eens een beetje pissig ervan.

zoals afgelopen zaterdag ging in een discotheek mee uit helpen,
en kreeg ik de vraag of ik zwanger was heb dunnen benen   en geen achterwerk
aleen maar buik heb ik. mens wat het me vroeg was totaal niet mager of wat dan ook.
mijn vriendin weet dat ik me er aan erger..als me zo iets wordt gevraagd.
toen zei ze ..en hoe ver ben jij dan?
waarop het mens zich verontschuldige.
mens kan er ook niks aan doen ..maar soms zit krijg het ervan,
doe alle moeite om het te verbergen,
zelfs al bij plastische chirugie geweest maar een buikwand correctie is uit het pakket genomen.
en moet het zelf bekostigen, en dat zit er nu ven nog niet in,

nou suc 6 met het afvallen mama,s

Ach die kilo's die er maar niet af willen.
Ik kan daar zeker over mee praten.
Was net voor ik zwanger weet ook bezig geweest met afvallen en toen ging het wel lekker.
Nu kan ik 't niet echt goed oppakken.
En er moet toch aardig wat af.
Maarja misschien als het weer wat mee gaat werken wat meer wandelen met de kleine
en denk dat ik manlief eens heel lief aankijkt om voor zo'n wijfit pakket.
Hoor daar van diverse goede reaktie's op.

Nou ja we weten allemaal waar 't van komt toch?

Allemaal succes met het afvallen

Terug
Bovenaan