Mama is onmisbaar!!!

A

Anoniem

Guest
Deze mama is op het moment helemaal onmisbaar bij de meiden.
Bij Roos is de spanning rondom de sint zo hoog opgelopen dat ze alleen maar bij mama wil zijn -24 uur per dag!!!- wel erg sneu hoor.
Het begon allemaal zo leuk en gezellig met logerende pieten op school maar inmiddels trekt ze het echt niet meer, vanmorgen kwam de sint op school, echt waanzinnig leuk georganiseerd, maar mijn kleine/grote meisje had een wit bekkie en dikke tranen.
Ik zal blij zijn als de goede man weer op de terugweg naar Spanje is.
En Linde vindt mama gewoon lief denk ik (en dat voelt wel heeeel erg goed hoor!!!) als ik maar even uit het zicht ben hoor ik al "mama" en dat doet ze bij mijn ouders ook.
Al met al heerlijk voor je ego, maar ik krijg er ook wel een enorm schuldgevoel van als ik ga werken en de meiden "achterlaat".
Misschien is het ook wel dat ik het op het moment waanzinnig druk heb op mijn werk, al 4 weken geen nacht door heb kunnen slapen en ook eigenlijk het liefste lekker thuis zou willen zijn, de meiden voelen dat ook wel aan natuurlijk.
Ik mag Roos zo lekker gaan halen en Linde ligt lekker te slapen en dan gaan we met z'n drietjes iets gezelligs doen thuis, het regend dus heerlijk binnen met warme chocomel en pepernoten.
Zijn jullie ook ze onmisbaar???

groetjes Daniëlle.

Hoi hoi,
Nou hier zijn papa en mama momenteel allebei niet misbaar.
Op de een of andere manier zit Chloë de laatste dagen niet lekker in haar vel.
Heeft afgelopen week een paar nachten slechter geslapen, maar daar kwam een einde aan toen er 2 kiezen boven doorkwamen.
Maar nu blijft ze overdag toch vaak wat hangerig, huilen voor iedere scheet.
Dus hier mogen als het aan haar ligt papa en mama allebei niet weg en het liefste de hele tijd langs haar zitten/staan.  

Ach misschien onbewuste sinterklaas spanning??  hahaha

zal vanzelf wel over gaan. denk ik....
succes ermee.
groetjes pally  

ach gosh, wat zielig dat ze zo in spanning zit vanwege Sinterklaas!!
hopen dat die ouwe rakker snel weer weg gaat
en jullie snel lekker slapen he!

liefs Jenneke

Heel herkenbaar! Ik mag op het moment van Tijs ook niet te ver bij hem vandaan gaan. Vanochtend een heel hard huilend mannetje achter gelaten op het KDV. Wat is het dan moelijk om gewoon te gaan! Ik weet dat het zo over is, als ik eenmaal uit beeld ben, meer leuk is anders. Hij heeft dan ook weer de grootste lol gehad vandaag en lekker gespeeld en verder niet meer gehuild.
Maar zo gauw als hij mij weer ziet, dan kruipt ie helemaal tegen mij aan. Wel lief natuurlijk, maar soms ook vermoeiend.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan