Mama is wel lui vandaag

Hoi allemaal,

normaal gesproken heb ik niet zo veel te klagen over mijn mama, maar vandaag....

Mama heeft me net in de wipper gezet met mijn flesje drinken en nou moet ik dat zelf maar leeg drinken en dat terwijl ik vanmorgen in bed de fles ook al zelf vast moest houden. Mama viel zelfs weer in slaap na de fles en dat terwijl ik net zo'n stoer verhaal aan het vertellen was, nou vraag ik je.

Normaal gesproken vind ik het niet erg hoor om zelf de fles vast te houden. Mama kan zelfs rekenen op een tik op de hand als ze me wil helpen, dat is voor baby's!!!! Maar ja, nu moet het en dan is het niet leuk meer . Als wraak heb ik lekker de fles met een boog op de grond gegooid, dan mag ze lekker dweilen. Dan komt zij met haar luie kont achter de computer vandaan en kan ik hier eens even lekker klagen over mijn mama.

Ohoh, daar komt ze weer, hup die wipper maar weer in... NEEEEEEEEEEE, niet een nieuwe fles! Doe me liever een kop koffie !

Groetjes Laura

Hoi Laura,

Jeetje, wel stoer dat jij zelf je flessie al vasthoudt. Maar wel stom dat je mama hem dan peert! Ik ben ook altijd bang dat mama weg gaat met die fles, dus ik houd juist haar hand vast.

Maar mijn mama en papa konden er ook wat van vandaag...die gingen met zijn tweeën een middagje weg en lieten mij achter bij een eng mens dat ze 'tante' noemde. Nou, ik heb ze luid en duidelijk laten horen wat ik daar van vond! Pffffff, mij een beetje dumpen om samen weg te kunnen!

Enne...is dat nou lekker, koffie? Ik krijg alleen maar water...

XXX

Esther

Goed zeg, je eigen flesje vasthouden. Ik houd mama's melk melktank goed vast ;-)
Mijn mama had gisteren het idee om een paar voedingen te vervangen door de fles. Tot ze in de winkel voor het schap stond met flesvoeding. Toen krabbelde ze terug. Krijg ik dus nog geen fles! Ach, ik heb afgelopen dagen en nachten gewoon 9 keer gedronken en nu heeft mama gelukkig weer genoeg mamamelk. Ook wel lekker.

kwijlkusje van Vera

Koffie is het alleraller lekkerste!!!!

Mijn mama heeft me deze week ook een paar keer achtergelaten. Een keer in een huis vol kinderen en daar heb ik zoooooooooo goede reclame gemaakt, dat toen het vriendje van een van die kinderen opgehaald werd hij aan zijn mama vroeg of hij ook een klein zusje mocht hebben.

Daarna heb ik bij mama lekker gehuild! Dan doet ze het noooooooooooooit meer!

Liefs Laura

O ja, Vera, mamamelk is lekker, he!

Mijn mama gaf me dat ook, maar toen kwam er opeens niets meer en had ik zooooooooon honger! Toen heeft mama maar Nutrilon voor me gekocht. Maar ik probeer af en toe stiekem nog steeds wel eens haar borst te zoeken, hoor! Wie weet heeft ze nog een restje bewaard .

Liefs Laura

Mijn mama had bij mijn grote zus ook niks hoor, na alle gedoe van uit de buik komen. En die krijste ook van de honger. Toen zei de dokter dat ze naar de apotheek moest voor Nutramigen. Da's pas vies zeggen ze!

He Laura,

Als je wilt dat je mama je de fles geeft, moet je doen zoals ik...gewoon gelijk heel stevig haar vingers vastpakken en niet meer loslaten....wat denkt ze wel: jou alles zelf laten doen en zelf gaan zitten beppen met alle andere mama's op de kompjoetur...
Gelukkig heb ik een grote zus (die is al bijna 3,5) die gewoon aan alle knopjes gaat zitten zodat mijn mama dat ding overdag bijna nooit aan heeft...maar ja nu zit ze steeds s avonds op de knopjes te drukken, mijn mama en dat is ook niet zo gezellig voor mijn papa...nou ja dat moeten ze samen maar uitzoeken....

Groetjes Naomi

Hoi Laura,
Das eg ni leuk meer zo, gelijk werk van maken, goed dr hand vast houden dat doe ik ook altijd en als ze wegloopt gewoon steeds weer die fles dr uit gooien (wel een goeie van je) want steeds dweilen heeft ze toch geen zin in, of op je allerhardst gaan krijsen, vind ze ook vast niet leuk. Of gewoon een paar keer doen alsof je die fles helemaal niet zelf vast kan houden, dan denk ze dat je het niet meer kan en gaat ze je lekker weer helpen!
Suc6 met jezelf verdedigen, maar trouwens wel heel knap dat je zelf je fles vasthoudt, ik kan het nog niet. (en als ik dat van jou zo hoor probeer ik het ook nog maar even niet, haha)

groetjes Renske

ps. Wat leuk dat je vriendje bent geworden en in mn gastboek heb geschreven!

Terug
Bovenaan