mama Jes - contact redactie

----------------------------------------------------------------
Ik heb tot nu toe nog geen reactie gekregen. Mocht ik deze week nog steeds niks van ze gehoord hebben, dan bel ik ze. Want ik vind dat er iets moet gebeuren!

Liefs Jeske
---------------------------------------------------------------

Hoi Jeske, dit schreef jij een tijdje geleden. Heb je al reactie gehad? Of gebeld?
Liefs Nelleke

Ik heb vorige week gebeld naar JG. Kreeg een reactie dat ik nogmaals een mail moest sturen, want de communicatie ging per mail, zeiden ze. Nu kreeg ik vandaag onderstaand bericht via de mail:

Excuses, excuses voor de late reactie (ik wachtte op uitslag van de laatste interne discussies over dit onderwerp). We zullen - om financiele redenen - de nieuwe versie van het forum voorlopig nog niet doorvoeren. De tekst die je aanhaalt, uit de FAQ, passen we aan.
Wel zijn we bezig met een aantal verbeteringen, met name wat betreft performance - een lastige technische kwestie, die als gevolg heeft dat mensen soms dubbel posten of hun berichten niet te zien krijgen.
We hopen het navigeren door de onderwerpen en reacties te verbeteren met een een rss-functie, waardoor je binnen je browser kunt zien - zonder dat je op de site bent - wat de nieuwe onderwerpen en reacties zijn.

Dus voorlopig hoeven we nog niet veel verbetering te verwachten...helaas en gigantisch balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr Jeske

Terug
Bovenaan