Mama, kijk! Er past brood in mijn oor!

Ik was even naar de (open-) keuken om wat weg te brengen. Ons zoontje (2jr6mnd) was de restjes van zijn korstjes aan het opeten. Tenminste, in die veronderstelling was ik. Kom ik terug en zie ik dat hij bij zijn oren zit te friemelen. Ja hoor, in het linker oor zat brood in de oorschelp. Dat kon ik er gelukkig zo uit halen. In zijn rechteroor zat het brood al in de gehoorgang. Met een beetje voorzichtig pulken heb ik het er niet uit kunnen krijgen. Hij was er wel een klein beetje van onder de indruk hoop ik. Want toen ik het woordje dokter liet vallen, werd hij wel wat stilletjes en werkte goed mee om zijn oortje te laten inspecteren. Helaas zonder resultaat.
Nu maar hopen dat we het zonder consult bij de huisarts/kno kunnen oplossen. We wachten het weekend maar even af.

Groetjes!
 
Sorry, het is natuurlijk niet leuk, maar ik heb er toch flink om moeten lachen. Soms vraag je je af waar ze het vandaan halen al die ongein.

Ik hoop dat je niet van het weekend bij de dokter zit, succes!!

Angela
 
Ik moest zelf ook lachen, heb erg mijn best moeten doen om een pedagogisch verantwoorde blik te tonen...
Vanavond lekker de douchekop er op gehouden, maar het zit er nog steeds in. Het was wel grof volkoren, met hele  korrel dus.  Maandag neem ik mijn otoscoop (oorkijker) van mijn werk wel mee, kan mijn nieuwschierigheid niet bedwingen.

Wordt vervolgd...
 
Het vervolg...

Vanavond heb ik in zijn oortje gekeken en... kan niets meer zien
Waarschijnlijk is het er ongezien uitgegaan? Morgen voor de zekerheid nog een keertje kijken. Als het er echt uit is, dan is het natuurlijk geweldig!

Groetjes!
 
Ben blij dat je de humor ervan kan inzien, want het klinkt wel heel grappig....als ie het maar niet nogeens doet....

gelukkig is het er ook weer uit gekomen....

Yvonne
 
Terug
Bovenaan