Mama kookt lekkerder dan Olvarit!

Ik ben zo blij met mijn kleine meid! Nog nooit is een groentehap er zo goed in gegaan als een kwartier geleden toen ik zelfgemaakte courgette met aardappel aan mijn grote dochter heb gegeven! Toch leuk als ze lekkerder eten als je zelf gekookt heb dan wanneer een bekende fabriek het gemaakt heeft. Zou ze soms voelen dat dit met liefde klaargemaakt is ?

Groetjes Ilona

Ze  proeft vast de liefde! Fijn dat ze je zelfgemaakte hapje zo lekker vond. Ben benieuwd of ze alle verse hapjes lekkerder vindt. Succes met nieuwe receptjes proberen!

Groetjes,
Dionne

Esther vindt mama-hap ook lekker dan olvarit-hap. Kan ik me voorstellen. Die lucht die van die potjes afkomt....brrrrrrr!
Fijn dat het eten zo goed gaat! Courgette is hier trouwens ook favoriet. Net als zelfgemaakte banaan-perenhap en appelhap.
Hihihihihi, misschien als je zelf koeien gaat melken gaat die fles er ook weer in?

Groetjes,

Eveline

Haha, mag die koe de grens wel over? Straks word je nog beschuldigd van het verspreiden van de gekke-koeien-ziekte of zo... En als het beest steeds in quarantaine moet schiet het ook niet op. Dan moet je hem misschien benedendeks gaan houden. Scheelt wel in de verwarming, stro op de grond...

Benedendeks lijkt me een heel gedoe op een tanker. Die tanks stinken zo naar de diesel en benzine en als we geladen zijn... Kan een koe zwemmen? Ik heb trouwens wel eens een schip gezien met een geit aan dek, maar die kregen problemen met mond en klauwzeer en kippen kom je ook nog wel eens tegen op droge ladingschepen, op tankers kun je meestal geen kleinvee vinden.

gr. Ilona

Terug
Bovenaan