mama lekker pesten

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

weetje wat ik zo leuk vind aan mama is dat ze een bril heeft kan ik lekker aan trekken als ze gekke bekken naar me trekt. en dan zet mama altijd haar bril af vind ik wat minder leuk. is de lol ook voorbij.

en aan het muziek touwtje trekken en dan boos worden als hij omhoog gaat (ik trek er altijd aan) en heel erg boos/brullen als hij omhoog gaat. en mama maar lachen dan.

doegie kus sverre

Hoi Sverre,

Leuk hè! Weet je wat ook leuk is een mama (of zus) met een beetje lang haar. Dat moet je stevig beetpakken, dan roepen ze heel hard au!   Enne een ketting, die kan je lekker vasthouden als ze je in bed of in de box willen leggen.

Dááág, Menno

Hoi Sverre,

Ik vind het altijd leuk mama's haar te pakken. En ook lekker draaien op de commode als ik een schone luier krijg.

groeten, Kevin

hoi

ik zit bij mama ook altijd aan der haar te trekken en dan haalt ze mijn handen weg en dat vindt ik niet leuk en als ze me wilt aan kleden of verschonen dan lig ik de hele tijd met mijn benen te trappen tegen de billendoekjes en dat vindt mama ook niet leuk en ik lig te lachen als ik dat doet   en dan zet mama ze ergens anders en dan is de lol er weer vanaf

groetjes denise

Hai,
ik doe hier allemaal goeie ideeën op zeg! Ik ben best braaf als ik het zo lees.. Wel ben ik nu aan het leren hoe ik moet slaan, maar tot nu toe sla ik vooral mezelf. Daar heb ik de lol nog niet zo van door.
Oja, ik kan wel heel goed tijdens het drinken m'n kaakjes op elkaar klemmen en dan  m'n hoofd naar achter trekken. En mama dan maar zeggen dat de tepel er niet af hoeft... Maar ik vind de tepel veel lekkerder dan de fopspeen, dus ik wil die tepel er een keer af hoor ! Mama is trouwens wel blij dat ik nog geen tandjes heb, snap je dat nou ?

groetjes
Mandarijntje

Hoi Sverre,

ook ik plaag mijn mama tijdens het luier wisselen, door mijn knietjes naar mijn oren te trekken. Kan ze lekker niet de luier los krijgen. En als ze de schone luier onder mijn billetjes schuift, trek ik 'm aan de voorkant lekker weer naar boven. Kan ze opnieuw beginnen
Mijn flesjes hebben handvatten, zo kan ik makkelijk  zelf drinken. Die handvatjes laat ik niet meer los, kan mama mooi de fles niet meer schudden. En als ik er genoeg van heb: gooi ik gewoon de fles op de grond. Doe ik trouwens met alles.
Enne... lekker hard op de piano slaan vind ik ook leuk

Groetjes! Lars

allo

Weet je wat ook leuk is?
Heel lief over mama's gezicht aaien met je allerliefste lach en dan ineens je fingers in haar mond steken en dan heel hard aan haar wang of lippen trekken......en dan kijken hoe ze reageerd.

Ik zal ook snel jullie dingen uitproberen lijkt me leuk om te doen

kusje van Marit

haha,
wat ook leuk is al 2x je luier volpoepen en dus al 2x verschoond zijn en dan toch om het af te leren je luier voor een 3x keer helemaal volpoepen, dat mama denkt van waar haalt hij het vandaan....?
Of flink haren trekken van ik hou zooooooo veel van je, ik laat je nooit meer los

Terug
Bovenaan