@mama-linda

ik dacht ga hier even verder, aangezien t onderwerp al weer zover weg staat...

hmm balen dat je nu weer moet afwachten..
Heb je wel eens ovulatietesten gebruikt dan? Zodat je kunt zien of je een eisprong hebt of niet? Ik neem aan dat je dat hier kunt zien?!

Succes met klussen ondertussen! (knipoog, bij gebrek aan een smiley)

Goeie vakantie gehad trouwen?

gr. Sas.

Hey,

het is idd jammer, dat de onderwerpen zo snel naar beneden zakken.
Over de testen, daar heb ik nog geen gebruik van gemaakt, omdat ik eerst zeker wil weten wat er aan de hand is, voor dat ik zoveel geld weg gooi, als het niet helpt.
Mocht ik geen eisprong hebben, dan heeft zo' test ook geen zin.
Maar hoe is het met jou?
Wij hebben een fijne vakantie gehad, met heerlijk weer, Jesse heeft zijn ogen uitgekeken.We hebben veel gedaan, gefietst, gewandeld etc, wij zijn geen types om de hele dag voor de tent te zitten.
Jij was ook weg geweest toch??

Groetjes Linda

hey hey,
ja kan me voorstellen dat je dr geen geld aan wilt uitgeven, maar ik zou denken dat je dr dan zelf ook probeert achter te komen...

Hier alles ok. Zitten weer in de spannende weken voor mn NOD, niets aan! haha..

verder alles goed, onze vakantie zit dr ook al ff op. Zijn in mei al geweest, dus zijn dr bijna weer aan toe.
Ik zou ook volgend jaar wel willen kamperen, maar mn vriend vind t niets...zelfs een stacaravan niet, helaas.
Zijn nu al paar keer in bungalow/villa geweest, ook wel heerlijk hoor, maar tis toch anders.

Fijne avond, ga douchen en naar bed! Morgen weer werken!
gr. Sas.

Ik heb het andere ow niet gelezen dus misschien is het heel stom wat ik zeg maar heb je al getempt? Daaruit kun je globaal je eisprong halen. Het aantal dagen dat je cyclus duurt zegt er ook veel over. (ik heb een paar jaar in de medische molen gezeten en dan leer je veel over de eisprongjacht..)

gr.Ing

Hey,Sas, voor jou dus weer een moeilijke tijd, blijft altijd lastig en veel hopen, ik hoop het voor je dat het deze keer raak is!
Ik hoop het elke keer ook nog, alleen weet ik nooit wanneer ik mijn nod kan verwachten.
@ ing
Ik heb helemaal geen verstand van testen oid, want die had ik nooit nodig, maar als je geen eisprong hebt dan kun je dat toch ook niet aan de testen zien?
Jij bent de expert dus ik vraag het maar!

Gr Linda

De ovulatietesten en ook jezelf tempen laten je zien of je eisprong eraankomt en tja als je test en deze blijven negatief, dan kun je daar dus uithalen dat je deze niet hebt.
Hetzelfde geld met temperaturen. Als je temp gelijk blijft is komt er ws geen eisprong en anders word deze hoger.
Zo is t toch ing?

Anders ff wat info lezen op internet? Testen zijn trouwens niet zo heel duur hoor... via internet.

gr. Sas.

Hoi Linda en Saskia,

Mag ik heel even reageren op jullie berichtjes?

Met temperaturen kom je er achter wanneer je eisprong is geweest, dus wel altijd te laat. Maar ik zelf vind het wel fijn om inzicht te krijgen hoe m'n cyclus in elkaar steekt. Helaas niet echt makkelijk...

Even over het tempen: Dit moet je s'ochtends doen, voordat je ook maar iets doet. Dus niet eerst plassen bijv. En het liefst elke dag op hetzelfde tijdstip. Er is een site: www.fertilityfriend.com en daar kan je alles invoeren.
Ook of je hebt geklust, of je 'draadjes' hebt van je eisprong, wanneer je ongesteld was. Etc.
In een grafiek kan je dan alles aflezen en inzicht krijgen.

Bij m'n eerste zwangerschap heb ik het ook gebruikt, en nu dus weer. Hopelijk werkt het dit x ook :)

Succes!

Sannemams

Terug
Bovenaan