mama mama mama

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Mijn zoontje is niet eenkennig, maar op het moment is vooral thuis alles mama mama mama. Kan mijn kont niet keren of meneer komt achter me aaan. Zit ie lief te spelen, maar zodra ik binnen kom, zit ie aan me vastgeplakt lijkt wel. Dat is gek genoeg alleen thuis, zodra we ergens anders zijn, gaat ie op onderzoek uit en komt hij af en toe bij me kijken.
Heb wel over eenkennigheid gelezen, maar ik kan hem gewoon bij een ander op schoot zetten of ergens achterlaten zonder dat hij gaat huilen. ook op het kdv vind hij het prima als er  een vreemde leidster aanwezig is.
Het  zal er allemaal wel bij horen, maar is soms wel vermoeiend.

groetjes Kabo  

Hi Kabo,

Komt me héél bekend voor dit! Het had mijn eigen verhaaltje kunnen zijn!
Heb voor de gelegenheid gisteren mijn "oei ik groei" naslagwerk er maar eens bijgepakt; bij de 15 maanden staan weer veel nieuwe vaardigheden, je raad het al die sprong zou beginnen rond 14 maand. Laat ons ventjes nou gisteren precies 14 maand geworden zijn! Ik wijt het dus aan een mentale sprong! Ben benieuwd wat hij dadelijk weer kan...misschien wel lopen?? Hij staat steeds vaker per ongeluk "los" dus wie weet!
Met 13 maand was er trouwens ook wel wat te beleven dus ik zou zeggen wacht eventjes rustig af, zo rond de 15 maand komen we volgens de geleerden weer in rustiger vaarwater haha!!

Groetjes Saskia

Komt mij ook errug bekend voor! Iris is nu 12 maanden, maar ik kan ook absoluut de kamer niet verlaten, ook al is papa nog in de kamer, dan is het brullen!

Terwijl een dagje oppassen door oma geen probleem is. Het is vast tijdelijk, maar zal ook blij zijn als deze fase over is.

En ook de orale fase, die mag van mij nu ook wel es eindigen. Pffff, alles in de mond.... Maar ach, straks krijgen we vast wel weer een andere fase die we wel de deur uit kunnen kijken ;-)

Groetjes Eva

Hoi hoi,

Ja kevin wordt volgende week inderdaad ook 14 maanden. En ja hij is druk bezig met te leren lopen. Dus dat zal het dan wel zijn. Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.

groetjes Kabo

Wees blij! Bij die van mij is het de hele dag 'papa papa papa papa papa'.
'Mama' zegt ze haast niet, ja, sinds een paar dagen maar heeeeeel af en toe.
Kennelijk ben ik gewoon vanzelfsprekend en is papa nog een beetje bijzonder!
Nou ja, komt nog wel!
Jeanette

ik las je verhaaltje en hier is het precies hetzelfde.
ik kan niet eens meer rustig op de bank zitten want menr moet erbij. hij is volgende week ook 14 maanden.

nou ben blij dat je het hebt verteld want nu snap ik waar het door komt. haha
ach gaat vanzelf weer over

Terug
Bovenaan