Mama mama mama...

Hebben jullie kids in een x zo een behoefte om bij mama te zijn??

Iedere keer wil ze alleen maar door mij opgepakt worden en als ze me niet ziet is het prima maar o wee als ik in de buurt ben dan weet ze niet hoe snel ze op me af moet komen en wil ze opgepakt worden...

Momenteel heeft ze ook weer te kampen met het feit dat ze meer wil dat ze kan en kan dan heel kwaad worden....pfffff.
Plus 3 tandjes die nog steeds niet door willen komen...
11 maanden sprong..het is echt jantje lacht, jantje huilt.
Maar als ze dan ook lacht dan is het echt menus...je lacht je eigen kapot...!!!!hahahaha

Herkenbaar, pakken jullie de kleintjes dan ook op of lnegeer je het?

Mn meisje heeft t af en toe wel eens dat ze graag bij mij is,maar verder eigenlijk ook wel bij papa,maar savonds naar bed brengen vind t fijner als mama t dus doet als papa.ja mama heeft t al langer gedaan dan papa :) .

Ja ze krijgen nu langzaam eigen willetje he,
Onze weet nog ni altijd zo wat wel en ni mag,we zeggen dan wel als iets ni mag,mag niet en laten onze wijsvinger zien.maar ze gaat dan geinig lachen,ook al geef je klein tikje op handje kijkt ze je aan en zie je dan t glimlachje ,heb dan soms wel moeite mee om zogezegd streng te blijven om dr te laten merken dat wat ze deed eigenlijk niet mag.

Das ook best wel balen dan als de tandjes dr nog niet goed door willen komen,dat gaat ook zeg maar beetje aan t humeur van de kleine zitten he.

Superherkenbaar Sens!

Ik pak 'm vaak wel op, ik merk dat als hij naast me staat te piepen hij ook gewoon echt even een knuffel wil, die deel ik graag uit ;-)

Hier ook ontzettend veel hartverwarmende glimlachen en schaterlachbuien! Maar ook het bijna hysterische huilen als iets niet mag, pffff... Dan laat ik 'm lekker gaan en als hij er in blijft lijd ik 'm meestal af met een ander spelletje/speeltje.

Lekker hoor al die uitersten....

X
Evje

Terug
Bovenaan