mama mazzeldagen prenatal

Hoi,
Ik zag net toevallig op de site van penatal dat er mazzeldagen zijn, 15-25% korting.
Geldt t/m 26sept
Denk ik meld het hier even! Kan mooi meegenomen zijn!
Groetjes MJ
 
heee MJ,
ja ik zag het ook voorbij komen, geloof op m'n mail, maar ik vind de Prénatal zo'n rotwinkel!!! Tenminste waar ik altijd heen ga (de dichtsbijzijnde is Zwolle), ze hebben daar nooit wat op voorraad, en de laatste keer was zo'n miep gewoon te beroerd om ff achter d'r deskje weg te komen om me even te helpen met positiekleren............echt heel erg.....vervolgens wou ik afrekenen dus ik leg m'n spullen bij haar neer, 'ja ff bij m'n collega, ik ben bezig'........najaaa en dat heb ik al vaker gehad en ook gehoord van anderen.........nee ik vind het een flutwinkel........dan koop ik de boel toch liever elders of via internet........
liefs!
 
Ik ben er in Utrecht (Kanaleneiland) ook niet happy over. Ze zijn het duurst, maar hebben de meest belabberde service. Vaak lang wachten, slecht geholpen worden, slecht advies... bah...
 
Zo lekker twee jurkjes met shirts en leggings gekocht voor Renske ( van 2,5 jaar). Een nieuw aankleedkussen en autostoelhoezen (alles roze, nu we straks 3 meiden hebben krijgen ze alledrie een roze hoes om de autostoeltjes). En alles met 20% korting!
 
Terug
Bovenaan