Mama meer slapen?

De laatste tijd lig ik geregeld ook te pitten als Ivar op bed ligt, en dan voel ik me nog niet bijgeslapen (voor zover dat mogelijk is dan he). Ik weet niet wat het is, maar kan wel de hele dag slapen gewoon!!! En nee ik ben niet zwanger...

Ik ben al aan de echinaforce en vit C, ik eet geregeld voldoende fruit en kom ook elke dag buiten als ik niet werk. Tja, dan moet ik toch maar aan sporten geloven denk ik

Groetjes en slaap lekker (ik moet morgen weer om 5.30, dus ga lekker m'n mand in)
Jenneke mv Ivar

Uhmmmmm, regelmatig om 05.30 uur eruit is ook niet heeeel bevorderlijk voor een bijgeslapen gevoel wellicht. Maar ja, tis niet anders he? En dan nog  de combinatie met het einde van een lange winter, een ondernemende dreumes in huis, een relatie , een sociaal leven, een huishouden te runnen.

Man, dat we uberhaupt 's ochtends nog opstaan is toch eigenlijk een wonder  hahaha!

Slaap lekker, slik wat vitamientjes en sporten: alleen doen als je er écht zin hebt, anders wordt dat ook nog moeten en daar word je pas moe van....................

Liefs
Susan

Het kost me ook niet een beetje energie zeg, mamma zijn. Geen schande hoor! En de wintermaanden geven je ook al niet veel energie!
Bij mij hielp vroeger supradyn forte erg goed. En af en toe onder de zonnebank. Maar nu het zonnetje buiten schijnt moet je eigenlijk verplicht een uurtje per dag gaan fietsen met je kleine. FF wat zonnestraaltjes pikken.
(en ik lag gistermiddag ook te snurken hoor tussen 13 en 15 uur, heeeerlijk zo'n zondagmiddagdutje)
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan