Mama op de bühne

A

Anoniem

Guest
Vorig jaar deze tijd zat ik, als kersverse mama,  in de zaal te genieten van de verrichtingen van mijn musicalcollega's.
Dit jaar mag ik zelf weer het toneel op! Dit weekend: 21 - 22 - 23 november speel ik in de prachtproduktie 'Jekyll & Hyde' de rol van Lady Beaconsfield.
De Musical- en operette vereniging Deventer brengt deze spannende musical op de planken van de Deventer Schouwburg.
Vanavond dus de première. Het begint bij mij al aardig te kriebelen. Over een paar uur stap ik de kleedkamer weer binnen en begin aan mijn 'stransformatie'.

Ben je nieuwsgierig en heb je wel zin in een avondje uit? Er zijn nog kaarten te koop. Meer info vind je op:

http://www.jekyll-hyde-musical.nl/

Groetjes, Marijon

Hallo,

Ben normaal wel in voor een vrolijk avondje uit maar ja Amstenrade-Denventer is een beetje uit de buurt .

Heel veel succes met de voorstellingen !

Groetjes Anja

Hoi Anja,

dank je wel! Het is een ongelooflijk mooie produktie geworden. Alles klopte: het spel, de zang, de kleding, de grime, het kapwerk, het decor, de belichting, het geluid, de onderlinge band. Het was heerlijk om weer op het toneel te staan en me helemaal te geven.
Volgend jaar december gaan we voor de klassieker 'Scrooge' in samenwerking met het Dickens Festijn in Deventer.
Voor de moeders (en vaders) in de omgeving Deventer, die ook eens op het podium willen staan: in januari worden weer audities gehouden. Kijk voor meer informatie op: www.musicalenoperette.nl

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan