mama peet???

A

Anoniem

Guest
hoi mama peet misschien herrinner je mij niet , maar ik zit hier ook al 2 jaar en het wil bij ons ook allemaal niet zo lukken en waarom dat mag joost weten??? ik heb jou altijd gevolgd en vind het zo erg wat jullie allemaal hebben moeten mee maken ik weet wat je  voelt, heb ook een kindje verloren  , en ik kan je ook vertellen dat als je weer ooit zwanger bent dat je dan echt moet proberen om te genieten want ik kon dat dus niet en daar heb ik nu achter af heel veel spijt van ( en pijn),   ik hoop je nog eens hier te zien met heel goed nieuws dan natuurlijk!!! veel succes meid en zet hem op

xxxxx wendy

Hoi Wendy,

heel erg bedankt voor je reactie. Het doet goed dat er veel mensen met je mee leven. Familie, vrienden en bekenden, maar ook alle meiden hier op de verschillende forums.
Ik kan me jouw verhaal even niet herinneren, zijn jullie ook druk aan het behandelen?
Je vertelde dat jij ook een kindje hebt verloren. Is dit ook een miskraam geweest of had dat een andere reden.
Hier gaat het verder wel weer de goede kant op. Het krijgt allemaal zijn plekje en af en toe janken we nog een keer. Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis op controle. Ben heel benieuwd wat de gyn. zal vertellen.
Laat het nog wel weten op het forum.
Groetjes,
mama Peet

Terug
Bovenaan