Mama Peet

A

Anoniem

Guest
Hoi Peet,

Hoe gaat het met je?? Echt rot voor je dat deze poging op niets uitgelopen is! Hier ook ff een dipje. Ik had immers van de gyn. een duphastonkuur gekregen om menstruatie op te wekken, maar die lijkt helemaal niet te komen...
Alleen af en toe wat bruinige, lichte afscheiding en af en toe wat vlokjes, wat denk ik wel baarmoederslijmvlies is. Ik heb volgende week weer een afspraak maar word er even zo moedeloos van.... Wat raar dat ik zelfs van zo'n kuur niet ongesteld lijkt te worden...   Het duurt allemaal zo lang en ik snap niks meer van mijn lichaam, waarom functioneert het nu niet gewoon zoals het hoort???!!! Ben er ff weer verdrietig over.
Ik ben deze week naar de fysio geweest, had zo'n pijn in mijn onderrug/bil. Blijkt dat, dat nog door de zwangerschap komt, het is mijn SI gewricht die door de verweking van mijn bekken pijn doet.... Lekker is dat.... Bah, heb het ff weer gehad, ik geloof dat ik mijn bedje nog maar even inkruip. Heb een late dienst dus hoef pas eind vande middag te beginnen...
Moest ff spuien hoor, ik hoop dat het jou nu even beter vergaat...
liefs Dana

Hee lieve Dana,

Wat toevallig... Ik dacht gisteren morgen ff gaan zitten voor een berichtje voor Dana.
En nou zie ik dat jij ook aan mij hebt gedacht.
Heel lief!
Hier gaat alles wel oke. Ben nu met mijn provera kuur bezig. Inmiddels 5 dagen geslikt. Dus op de helft nu. Hopelijk volgende week weer ongesteld om dan weer vol goede moed verder te gaan.
Het blijft bij jou allemaal maar raar gaan he...
Ik hoop dat jij nu eindelijk toch eens een keer een dikke streep kunt zetten door je miskraam en alle ellende er na.
Logisch dat je ff in een flinke dip zit. Dat zou ik ook hebben hoor!

Ik hoop snel weer een keer van je te horen!
Hou je taai meid en ik ben benieuwd wat je volgende week in het ziekenhuis te horen zult krijgen.

Liefs,
mama Peet

Lieve Peet,

Bedankt voor je berichtje! Wel fijn he, dat we elkaar een beetje kunnen blijven volgen.... Mooi, dat je meteen weer verder kon met provera, dan kun je volgende week alweer met de Clomid starten zeker?? Ik bel morgen de gyn. en dan sta ik op een curretage..... Ik ben niet ongesteld geworden na de duphastonkuur, ik snap er niks van, maar ik wil er nu gewoon echt vanaf, het heeft te lang geduurd en het moet nu klaar zijn!!! (haha, ik hoop dat ik morgen net zo stellig overkom....)
Hier dus ff niet zo lekker, ik lijk wel beetje depri..... Is echt iets van de laatste dagen, dus ik hoop dat het ook maar gauw weer overgaat... Maar het gaat vast beter als we weer de goede kant op gaan
Ik houd je op de hoogte

dikke kus van Dana

Hee Dana,

ik snap echt goed dat je onderhand een beetje depri wordt...
Het schiet zo niet op he....
Had je nog gebeld naar het ziekenhuis? Ik hoop dat er nou snel een keer actie komt, want zo kun je ook maar niet verder.
En zo lang er niet zicht is op een nieuwe behandeling kan ik me voorstellen dat je daar niet vrolijker van wordt.
Morgen pak ik mijn laatste provera en hoop ik snel weer een menstruatie te krijgen.
Ik heb een heel erg opgezette buik, dus zal blij zijn als er een menstruatie komt....
En dan gaan we er weer voor!!!!!
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te beginnen hoor....
Beetje actie in de tent... Hopelijk komt er nou bij jou eindelijk ook eens actie...

Ik hoor graag van je!
Liefs, mama Peet

Terug
Bovenaan