Mama Peet

Hi, hoe gaat het?? Ik meen nu al steeds een vage kramp te voelen in mijn buik, heb jij dat ook?? pff ik ben er ook even veel te veel mee bezig.....

Op mijn werk momenteel niet zo naar mijn zin en dan zo bezig met zwanger worden, ik word er ff niet vrolijk van.... Nou ja soms ook wel hoor, maar merk dat ik tot weinig kom, steeds maar beetje rondhang...

Heb even een schop onder mijn kont nodig haha ik ga zo maar een heel eind met de honden lopen....

xx van mij

hahahahahahahahhaha.....
We zijn gelijk op het forum en schrijven gelijktijdig aan elkaar.
Wat grappig!!!
Nou zoals je in mijn topic kunt lezen word ik ook bijna knetter en ben ik er vreselijk mee bezig.
Mijn buikpijn die ik voor de eisprong had is bijna helemaal verdwenen. Ik zeg echt bijna, want heb heel de dag zo'n zeurderige buik.
Ook plas ik ontzettend veel.
En soms lijkt het alsof mijn borsten zo zwaar zijn... maar dat zal wel zijn omdat ik zo ontzettend graag iets wil voelen.
Dat kan nog helemaal niet..... .................
Wachten duurt echt lang....

Nou tot snel maar weer.

Liefs,
Peetje

Haha leuk idd, lijkt wel msn zo, maar dan wat vertraagd....

Dat wachten ooooohhhhh gek word ik ervan... Afleiding zoeken is de enige remedie, maar dat vind ik zo moeilijk als ik me niet helemaal happy voel. Haha het eerste wat me dan zwaarder valt is afleiding zoeken. Maar heb gisteravond een heel eind met de hond gesjouwd en voelde me wel lekkerder daarna

nou ik moet ff naar beneden, xx van mij

Terug
Bovenaan