mama peet!!!!

Lieve mamma peet,

Wat een geweldig nieuws zeg!!!
het duimen draaien en kaarsjes branden van iedereen heeft gewerkt!

je wilt niet weten met wat voor een kippevel ik over mijn lijf heenzat toen ik las dat de test positief was. wat was ik ontzettend blij voor je zeg. en nu de echo ook nog eens goed is is het helemaal fantastisch

Zoals je weet ben ik al een poosje verhuist naar het juni-forum, maar was elke keer zo benieuwd hoe het met jou ging en wat een geweldig eindejaarskado zeg!

Ik hoop echt van harte dat alles goed blijft gaan en dat ik (en vele anderen) op het zwanger worden forum  maar ook hier natuurlijk onze ervaringen mogen delen.

Natuurlijk blijf ik en ik hoop jij hier ook nog "ronddwalen" om de verhalen van iedereen te blijven volgen en te blijven meehopen op een goede afloop.

Zoals ik al zei, het is je van harte gegund en ik hoop dat je lekker kan genieten van je zwangerschap!! hou ons op de hoogte hoe het met je gaat.

Heel veel liefs en geluk voor jou en je gezin
Liefs Sylvia

hallo Sylvia,

Bedankt voor je lieve topic.
Het is en blijft allemaal nog heel onwerkelijk en onzeker.
Morgen weer een echo en ik zal wederom erg blij zijn als het hartje weer klopt en ons wondertje gegroeid is...

Hoe gaat het verder met jou?

Liefs mama Peet

Lieve Peet,

wat fijn dat je morgen alweer een echo krijgt, toch weer wat meer zekerheid voor je.
Kan me goed voorstellen dat je het nog allemaal onwerkelijk vind, heb ik ook nog steeds.

het gaat erg goed met mij, gelukkig helemaal niet misselijk/overgeven, wel nog moe en andere smaak, verder weinig last gelukkig, maar dat maakt het ook wat minder echt vind ik.

Ook ik mag morgen weer naar de VK. heb geen idee of ik weer een echo krijg. hoef gelukkig niet meer terug naar ;de gyn, alles goed dus niet nodig zei ze. ik vind het allemaal erg spannend zo de eerste keer hoor. mijn man is gelukkig ook erg lief voor me, als ik echt moe ben regelt hij het huishouden, zorgt voor een drankje terwijl ik languit op de bank hang. echt erg lief dus.

Ben zo ontzettend blij voor jou dat je eindelijk je gezinnetje mag uitbreiden, erg ging echt een hele harde JOEPIE door het huis heen toen in het las. Heb je al eens gezegd dat ik jou echt de mama van het forum vond, je staat voor iedereen klaar met een antwoord of een steun. het is je echt dubbel en dwars gegund en ik weet zeker dat alles goed komt!

Morgen ga ik je weer bijhouden, wil natuurlijk graag weten of alles goed is, geniet er lekker van en hou ons op de hoogte.

Liefs
Sylvia

Terug
Bovenaan