mama pesten

Hallo,

Ik ben gisteren met mijn mama onder de douche geweest. Dat vind ik altijd erg leuk.
Tot mijn mama gisteren ook mijn hoofdje onder de sproeier hield. 't was maar een paar tellen maar ik vond t helemaal niet lief van mama. En mama maar lachen omdat ze vond dat ik zo'n leuk gezichtje trok toen ze dat deed. Om mijn mama terug te pesten ben ik vanacht om 4 uur heel hard gaan huilen en niet meer opgehouden.. Om kwart voor 10 vond ik t ook voor mama wel een beetje zielig worden dus ben ik maar opgehouden met huilen. Meestal als mama mij oppakt als ik huil wordt ik meteen stil maar dat heb ik nou eens een keertje niet gedaan. Lekker puh mama!
Dus kindjes als jullie ook jullie papa of mama terug willen pesten moet je gewoon heel hard gaan huilen en niet meer ophouden..
Dikke knuffel van Tessa

Poeh, poeh, jij kan lang huilen! Wat een uithoudingsvermogen!
Dat heb ik bij papa en mama nog nooit geprobeerd. Ze hebben me (gelukkig) ook nog maar 2 keer onderde douche gehad en nooooit met mijn hoofdje (stel je voor!!). Ik ben erg blij dat ik meestal in badje mag, want die douche.... ik weet niet wat ik daar van denken moet.
Ik heb papa en mama gisteren gepest. Mijn manier werkt ook best goed, hoor! Ze hadden me weer de hele dag meegenomen naar buiten, terwijl ik liever met de tijger van mijn babygym wilde spelen. Dus toen ze in een restaurant koffie gingen drinken ben ik heel hard gaan huilen! Toen heb ik lekker eerst te eten gekregen en toen heb ik een hele grote poepbroek gemaakt. Papa en mama hebben in de stank moeten eten en mij daarna midden in het restaurant (wat een lef, WC was te krap, slap excuus hoor!) te verschonen. En toen kreeg ik heerlijk schone kleertjes aan, want ik had alles vies gemaakt! Daarna tilde mama mij weer op en heb ik mijn nieuwe, schone kleertjes onder gespuugd! Ha, ha!
Toen we later thuis waren heb ik weer een hele mooie poepbroek gemaakt (ben er best trots op!) en kreeg ik weer schone kleertjes aan! Jippie! En die heb ik meteen daarna weer ondergespuugd! Ha, ha, je had het gezicht van mama moeten zien! En toen kreeg ik weer schone kleertjes...
Toen vond ik het toch wel een beetje zielig worden dus ben ik maar opgehouden. Ook omdat nu alle kleertjes in de was zaten en mama dreigde mij de slaapzak aan te trekken. Terwijl ik nog helemaal niet naar bed hoefde! Zo on-cool kon ik er toch niet bijliggen.... Maar ik heb haar teruggepakt om 4:45 uur vannacht, toen ben ik heel hard gaan huilen en mama zo gek gemaakt dat ik om 5:30 al lekker mijn eerste fles kreeg. Jammie!

Groetjes, Christian

Wow.... wat zijn jullie goed in het dingen verzinnen om mama te pesten zeg! Ik wou dat ik zo creatief was. Ik houd het bij prrrrrrr en pffffffff zeggen als mama een hap eten in mijn mond stopt. Werkt iedere keer weer! Dan moet ze dat eten ook maar niet in mijn mond proppen. Gisteren zette mama zelfs de tv uit tijdens het eten, terwijl ik zo graag die film wilde zien. Ging ook over baby's, dat is toch altijd leuk, maar mama moest weer spelbreker zijn, hoor. Ik heb lekker gehuild toen ze me naar bed bracht! Ha! Ik zal je krijgen, maar ze bleef gewoon weg (flauw hoor). Toen ben ik maar gaan slapen.

Groetjes Laura

Hey babes!

Ik ga al vanaf dag 2 onder de douche hoor en papa en mama doen dan altijd mijn hoofd onder het water. Ik ben het dus gewend en vind het helemaal niet erg. Da's straks dus wel handig met zwemmen en haren wassen (zegt mama, ik heb geen idee wat zwemmen of haren wassen is).
Maar tuurlijk wil ik mama ook wel eens pesten. Omdat ik in mijn eentje in de box moet spelen bijvoorbeeld. Dan wacht ik tot we een keer bruine bonen met appeltjes eten (want die vlekken gaan er niet uit), neem ik een hap en doe dan heeeeel snel HATSJOE! En dan zit het overal, whahahahaha! Kom je veel verder mee dan met prrrrrrrr doen, echt, jullie moeten het eens proberen!

Kus,

Esther

Hai,
Douchen vind ik niet zo erg, in bad ben  ik zelf ook wild dat ik spetters in mijn gezicht krijg. Gewoon een keer proesten en dan veegt mama mijn gezicht wel droog.
Ja mama pesten, dat doe ik de laatste paar dagen. Ze wordt soms wel een beetje moe van me zegt ze . Alleen in de box spelen is niet leuk, wippertje is niet leuk, dus ik wil dat mama (als ik niet slaap) mij de hele dag rond sjouwt hihi dan heb ik het wel naar mijn zin. Mijn mama denkt dat ik tandjes krijg of me eigen verveel. Ik vind het wel best zo.

kus Evi

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Ik ben de laatste tijd eigenlijk best wel heeel erg lief voor mama, ik heb haar van het 3e sprongetje helemaal niets van laten merken.... Maar mama kreeg gisteren een mail dat mijn 4de sprongetje eraan komt.. dus misschien ga ik het haar binnenkort toch nog lastig maken ;)
Zowel douchen als in bad gaan vind ik erg lekker, maar mama/papa doen mijn hoofd niet onder water, dus dat scheelt ;)
Ik ben trouwens afgelopen vrijdag gaan zwemmen, wow wat was dat leuk zeg, allemaal baby's en een heeeeeeel groot bad, gelukkig hoefde ik (omdat ik nieuw was en moest wennen) nog niet onder water van de badjuf... pfjioeeww dat scheelt alweer....

Mama pesten is leuk :), maar zullen we het wel beperken tot overdag, misschien wel zo fijn voor papa en mama.....

Liefs,
Kyara

Hoi allemaal,

Ik pest mijn mama niet echt, vind ik. Ik ga alleen heel hard huilen als ik in de box lig of wipper zit en mijn mama loopt de kamer uit. Dat vind ik niet leuk, dus dan ga ik huilen . Gelukkig komt ze altijd wel weer terug.
En als mijn mama "ons schema" door de war haalt, dan ben ik de hele dag niet te genieten (zegt mijn mama).

Maar ik vind dat Christian zijn mama wel héél erg heeft gepest.  Mijn mama moest hard lachen toen ze het las en ze hoopt dat ik dat op die manier nooit zal doen.
Ik heb ook wel eens flinke poepbroeken die de luier uit lopen en dan vind ik hetheel leuk als mama dat dan niet door heeft en haar hand op mijn rug legt met verschonen. Dan ga ik altijd lachen omdat ze een raar gezicht trekt.

Heel veel plezier nog met "mama pesten".

Groetjes,

Nikki (dv Marieke)

Terug
Bovenaan