mama s uit limburg

Ha Heaven,
ik kom ook uit limburg. Wel uit noord-limburg. En jij? Kom je ook naar de voorjaarsforumdag op 21 juli? Zo ja, dan kunnen we dan verder kennismaken en eventueel gegevens uitwisselen.
Groetjes Veerle
 
Hoi,

Zit in dezelfde positie! Al mijn vriendinnen hebben het nog over daten, samenwonen, stappen etc... Kom ik aan met mijn flesjes, luiers en schema's...
(Vol trots: "Hij kan nu van buik naar rug rollen!!!" Vriendin: "Oh. En?" Ze ziet niet in waarom ik daar zo'n grote smile van krijg...)

Ik woon nu nog in Eindhoven, maar over een paar maanden in Zuid-Limburg. Ik weet niet zeker of ik 21 juli ga redden, anders moeten we een ander moment uitkiezen, toch?

Groetjes, Karin
Mama van Christian (18 weken)
 
Hoi,
ik vind het goed hoor om een keertje in Limburg af te spreken met de voorjaars2007mama's. Anders kletsen we er daar nog wel verder over.
Groetjes Veerle
 
hallo mamas

21 juli lijkt me erg leuk maar ik twijfel nog
moet dan met de trein, moet even kijken hoe duur dat is
en mijn vriend heeft dan vrij
moet eens met mijn vriend overleggen

lijkt me ook leuk om een limburg forum dag te houden

ik woon ook in zuid limburg

kleintje is net wakker heeft honger..
dus ben er vandoor
 
Hallo mede voorjaars2007 (en overige) mama's

Ik kom ook uit Limburg, zo zie je maar dat het voorjaarsforum toch meer limbo's heeft dan gedacht hihihihi

Als jullie een keertje willen afspraken in limburg wil ik wel van de partij zijn. De 21ste is me te ver, het lijkt me heel leuk maar niet echt ideaal...

Groetjes,
Nymue
 
Terug
Bovenaan