@mama van 2 kindjes

Hoi,

Wilde je nog even een antwoord geven op het bricht wat je bij de juni mama's had achter gelaten. Een natuurlijke bevalling is hier voor de derde nooit aan de orde geweest. Mijn vorige 2 keizersnedes waren dan ook met heel veel problemen verlopen. Ook naderhand veel problemen gehad met pijn en dergelijke.
Nu heb ik donderdag middag mijn derde keizersnede gehad en die viel me alles mee! Ik liep vrijdag middag al zelf rond, vrijdag avond lekker onder de douche en vandaag kon ik mijn kleine alweer zelf gaan pakken/verschonen en de meeste dingen alweer helemaal zelf doen! Ik mag zelfs alweer naar huis, alleen we moeten blijven omdat de kleine meid wat geel ziet.
Hoop voor jou dat de derde keizersnede ook zo goed gaat en misschien is gewoon bevallen voor jou wel een optie? Toch maar met je gyn in overleg dan!

Succes!

Knutseljuf
 
Hallo Knutseljuf,

Allereerst gefeliciteerd met jullie dochter!
Wat fijn dat ze er is en dat het allemaal is mee gevallen.(maar dat mag ook wel na 2 keer een moelijke keizersnee te hebben gehad)

Bedankt dat je me me even wat hebt laten weten.
We zullen afwachten wat de Gynocoloog te melden heeft.Mijn Verloskundige ziet het namelijk wel zitten(als alles goed gaat)We hebben nog even om alles te wikken en wegen.

Ik hoop dat je snel met je dochter naar huis mag,en dat je snel herstelt.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan