mama van 3 terug van vakantie?

A

Anoniem

Guest
Hoi m3.
Hoe is het?
Weer terug van vakantie?
Wat een weer hebben we he! er komt geen eind aan lijkt het.
Hoe heb je het kunnen regelen met je cursussen geven in Frankrijk dan?
Moet je daar dan heen elke keer?
Wel spannend en een leuke uitdaging.
Ik ben alweer een week aan het werk, en vind het toch wel balen te moeten werken met dit weer.
Thuis is zo relaxed dan he!
En ik moet zeggen dat ik ook een beetje uitgekeken raak op mijn werk..al 14 jaar opdezelfde plek..
Misschien maar eens serieus gaan kijken naar iets anders. Al valt dat niet echt mee denk ik. Zal wel eerst omscholen worden, maar met onze derde kinderwens in het vooruitzicht is dat niet ideaal.
En zie mezelf ook niet in de avonduren studeren oid, omdat manlief een eigen zaak heeft, en veel ook dan weg is.
Hoe heb jij dat gedaan met je studie?
Nou, ben benieuwd hoe het met je is, en wanneer is jou nod?
Ook onduidelijk na die langere vorige cyclus zeker?
Groet R

Hé RW,

Kvin het zo leuk om een berichtje voor mezelf te lezen!
We zijn vrijdagnacht teruggekomen. Balen hoor! Ik heb een beetje hetzelfde als jij: werk niet meer zo leuk; maar ja, wat dan te gaan doen; vakantie te kort, weer te goed, kindjes lekker thuis etc etc. Morgen en overmorgen ben ik nog thuis, dan begint die ellende weer.
Ik hoop dat ik mijn cursussen zo kan gaan uitbreiden dat ik niks meer ernaast hoef te doen. Dan doe ik echt iets wat ik te gek vind.
De opleiding was een jaar lang op zaterdag, eens in de 2 weken. Daarnaast veel zelfstudie etc. Dat was wel pittig hoor, naast een baan en een gezin. Gelukkig deed ik iets wat ik heel leuk vind; dan is het meer een hobby.

De eigenaren van de camping in Frankrijk zijn Nederlanders en hebben naast de camping ook 5 chambers d'hotes. Als ik mijn cursus  zwangerschapsbegeleiding geef is er plaats voor minimaal 3 en maximaal 6 stellen. Dat zou dus perfect matchen met zijn aantal kamers. Dan kan een zwanger stel 'de laatste vakantie samen' combineren met een zwangerschapscursus en voorbereiding op de bevalling. Leek mij echt ideaal en te gek! Past volgens mij ook in onze cultuur waarin we niet echt meer tijd hebben om elke week een cursusavond in te passen in een overvolle agenda.
De plaats is te bereiken via trein, vliegtuig (Toulouse) of auto. De accomodatie beschikt ook over tables d'hotes waarbij de kok rekening kan houden met de voedingseisen van zwangeren.
Wat wil je nog meer. Ik neem dan in voor en najaar een weekje onbetaald verlof van mijn werk en als de aanmeldingen heel goed lopen neem ik er gewoon een weekje bij. Geef ik nog een cursus.
Hoe klinkt je dit in de oren? Want ik ben zelf natuurlijk erg enthousiast maar als er geen animo is vanuit de doelgroep (en dat zijn jullie...) dan houdt het dus gewoon op.

Mijn cyclus was vorige keer 33 dagen, die daarvoor 28 daarvoor 42, daarvoor 30 en daarvoor kreeg ik de miskraam. Ik blijf gewoon uitgaan van 30 dagen, klus wanneer ik zin heb; niet meer op de klok. De test voer ik pas uit op dag 37 van de cyclus om teleurstelling te voorkomen. Verder probeer ik zoveel mogelijk van het leven te genieten. We zijn nu bijna een jaar weer bezig en we zien wel of het nog komt of niet.

En jij? Wat voor werk zou je willen gaan doen (wat doe je nu ook alweer?).
Waarom vind je je werk niet meer leuk?

Groetjes,

M3

Hoi m3.
Leuk je weer te lezen..haha
Jouw plannen in Frankrijk klinken echt geweldig, en ik weet zeker dat er best mensen op af komen. Alleen hoe ga je dat onder de aandacht brengen?
Adverteren via verloskundigen/huisartsen?
En wanneer ga je starten?
Ik doe iets met kinderen wb werk. Keileuk, nog steeds...maar de organisatie er om heen is gewoon veranderd.
Er komt zoveel meer bij kijken, en ik mis de tijd van 10 jaar terug.
Toen was je er voor de kids, en nu moet je zoveel ernaast doen.
Ik werk al lang op dezelfde plek, en heb leuke collega's. Daarvoor wil ik absoluut niet weg.
Maar gewoon eens iets anders lijkt me ook een verademing.
alleen komt dan de vraag wb salaris, werktijden, en dagen etc om de hoek...
Ik weet ook niet echt wat ik dan zou willen.
Kraamzorg lijkt me geweldig, maar die tijden etc......En wat als je zelf een kleintje hebt..
Maargoed, probeer me er de komende tijd wat meer in te verdiepen.Al zal dat niet zo'n vaart lopen.
Een vaste baan is ook heel wat waard he?

Mijn cyclus was, 28, 28, 29, 25 dagen. Ik hou gewoon 28 aan, en we zien wel. wij klussen ook niet op commando.hihi.
Maar ik zou mei of juni 2007 geweldig vinden..ook omdat ik dan mooi de zomervakantie vrij heb.
Achja, het laat zich niet dwingen..helaas.
Zit op een bloedhete zolder te typen...niet te doen. Breng de oudste naar bed, en ga even relaxen met deze hitte. Morgen en woensdag ook weer tropisch!!!
Gelukkig alleen morgen werken..
Het gaat je goed, en ik spreek je later.
Liefs R

Hoi

Hoe is het ermee?
Hier alles goed, en ben benieuwd hoe het met jou gaat?
Al stille hoop voor deze maand???
Ik weet het niet, maar heb wel wat ander gevoel weer, al zegt dat niets he!
Hoop van je te horen, en ik lees weer dat er veel zwanger zijn deze mannd hier..
Wie weet is het ook onze maand????????
Liefs R

Terug
Bovenaan