Mama van 3...

A

Anoniem

Guest
Hoi M3,
hoe is het met je?
Ik ben wel zwanger, maar je nog niet vergeten hoor!!
Vrijdag as  nod was het he?
Heb je al een idee, voel je je anders?
Weer spannend dus.
Ik wacht gewoon met jou mee hoor...
Verder alles goed, vakantie van de kids weer bijna voorbij nu he!
Wel weer goed om het ritme erin te hebben straks.
Ik heb deze week lekker vrij, en maar goed ook,want ik voel me echt al lekker gammel   in de  ochtend..
Ben ook snipverkouden..fijn, nu neem je niet snel even een paracetamol he..
Zei mijn schoonmoeder net aan de telefoon ook al: waarom neem je niet even wat in???????
Ach, ze moest eens weten.
Heb al een afspraak half sept bij de vk..lang wachten.
Ook gek, maar nu is het dan wel de derde keer, maar ik maak me toch zorgen, of het wel weer goed zal gaan...
En of een derde kindje me gegund zal zijn..stom he, ben je zwanger...en is dat nog niet goed genoeg.
Achja, je begrijpt het vast well.
Liefs, en ik hoop van je te horen. R

Hoi RW,

Nou, het gaat wel weer. Nogal een dip gehad: waarom lukt het nou niet etc. Van: deze maand is het gelukt naar: deze maand wordt ik gewoon weer ongi tot: wie weet we zien wel.
In elk geval inderdaad vrijdag NOD. Voel vanalles: pijnlijke borsten, misselijk, geen eetlust 's avonds enz enz. Heb ook gisteren de uitslag van het pendelen binnengekregen en daar kwam uit : pos test augustus 2006 van een meisje....Dus daar weer hoop uit geput. Maar wel: vette puisten en slappe borsten (dat is dan weer geen goed teken....want die borsten zijn mijn herkenningspunt).
Wel opvallend is dat ik me op mijn werk erg sterk in mijn schoenen voel staan en een goed humeur heb; niet meer zo baal etc. En dat is al heel lang geleden.
Nou ja, ik probeer niet steeds vanalles te voelen want wil mezelf niet gek maken (doe ik toch wel).
Wel heel super he dat jij al aangeteld bent van je derde... Had ik je al gefeliciteerd?
Anders bij deze. Die zorgen zijn zo herkenbaar: zal het deze keer wel goed gaan is het niet de goden verzoeken etc.
Gelukkig dat het nieuwe schooljaar weer bijna begint, gaat de tijd weer wat sneller en is het zo september.
Geniet ervan en als je het leuk vindt om me te mailen: marjasiemons@hotmail.com.
(ten slotte ben ik ook cursusleidster Samen Bevallen dus als je vragen hebt...)

Groetjes,

M3

Hoi RW,

Nog ff een update:
De pendelaar heeft ongelijk: ben vandaag ongi geworden. Het zet nog wel niet echt door maar het begin is er en dan komt de rest vanzelf. Vorige cyclus de start op dag 30 en de rest vanaf dag 33. Deze keer de start op dag 29 en de rest...tja dat moeten we nog even afwachten.
Balen!!!!!

Groetjes,

M3

Hmmm... het kan nog... dat die mevrouw de pendelaar gelijk krijgt.... als je over een dag of 14 je eisprong hebt kun je toch nog in augustis zwanger raken hoor!! Kop op, blijf het positief zien! (maar toch is het nu effe balen)

Good luck!

Groetjes,

Tammy

Lief Tammy,

Ff een hart onder de riem.
Dat heb ik dus wel nodig want heb best een dip hoor. Weet je, we hebben lang gedaan over de beslissing wel of niet een vierde. Dan maak je eindelijk die beslissing en dan lukt het maar niet met zwanger raken! Wat is dat nou! Het is toch al 3 keer gelukt, het lijf weet wat er gbeuren moet en dan nu zo lang wachten....Snapperniksvan

Hoi M3
Jammer voor je dat je inderdaad zo lang moet wachten.
Ik kan niet zeggen dat ik het begrijp...maar vind elke maand waarbij je weer ongi word te lang..ja toch? En nu dus weer een ronde wachten, misschien helpt het dat de cyclus weer korter is nu..
Als je wilt, dan wil je meteen, zo werkt het toch!
Gelukkig voel je je op je werk lekker, en daar moet je toch ook regelmatig zijn, dus wel zo prettig.
Ik daarintegen vind het daar echt steeds minder leuk.
Maar goed, als ik nu hopelijk een goede zwangerschap mag hebben heb ik van maart tm juni vrij, wel weer een heerlijk vooruitzicht..
Erg eigenlijk he!
Ik heb je e-mail adres opgeschreven, maar ik gebruik het pas als we bekend gemaakt hebben dat we zwanger zijn.
Wil nog even zo ''onbekend'' blijven..snapje?
Weet al wanneer de eerste keer vk word,en dus de eerste echo..EEEEERRRRUUUGGG spannend.
Duurt nog wel heeeeeeel lang, maar goed.
zou nog wel even willen kletsen nu, maar krijg zo de kids van mijn zus, en heb nog twee kids te douchen en ik zelf ook nog..haast dus.
Spreek je later!
Liefs, en kop op maar weer he...hoe moeilijk ook..Als ik kon zou ik je graag helpen, maar hoe he? R

Hoi mama van 3,

Balen is dat he als je zo lang moet wachten op nummer 4. Als de andere er zo waren en het nu niet lukt maakt je dat heel erg onzeker.
Wij zijn bezig voor nummer 6. Bij de andere 5 was ik binnen 2-3 maanden zwanger en van nummer 5 was ik zwanger dwars door de pil heen! Nu wil het allemaal niet zo snel, wel in de tweede ronde een miskraam gehad, maar tot nu toe niet opnieuw zwanger. Wachete,wachten ,wachten dus!

Groetjes Mama van 5

Terug
Bovenaan