Mama van 3...

A

Anoniem

Guest
Hoi m3, hoe is het?
Hier alles goed.
Ik voel me prima, en hoop dat dat zo blijft.Soms even wat vlagen misslijk, en een beetje vage buikpijn af en toe. Dit weet ik nog van de vorige keer.
Inmiddels heb ik het een collega verteld omdat ik niet kon liegen toen ze me gewoon vroeg: Ben je zwanger?
Ik vind het wel jammer, maarja, er komt toch een dag dat ze het gaan zien. S'avonds na het eten heb ik echt al een buikje joh..
Gelukkig ziet thuis niemand dat. Alleen hebben we straks een bbq van het werk en hoop ik dat het goed komt...spannend en eng..
Achja, ik ga er ook niet om liegen hoor..
Hoe gaat het met jou inmiddels?
Ik hoor wel weer van je .
groet R

Hoi, nog even laatste nieuws..
Ik heb sinds drie dagen wat bloedverlies..en ben zo nerveus.
Heb dit nooit eerder gehad..
Ben nu thuis, en wacht af..spannend.
weet niet meer wat te voelen.
Hopelijk is het niets.
Ga volgende week wel bellen voor een echo, want dit hou ik niet uit tot half september hoor.
Nu konden ze nog niets doen werd me gezegd.
Liefs R

Hé RW,

Ik had je berichtje helemaal gemist...
Maar nu lees ik weer ff mee. Eng hè dat bloedverlies? Ik heb het ook gehad bij mijn 2de zwangerschap. Kwam toen doordat dat gebied aan de onderkant heel erg doorbloed is in deze tijd en er waarschijnlijk een adertje gesprongen was. Even afwachten maar hoe het verder gaat.
Hopelijk is het ook bij jou iets onschuldigs.
Met mij gaat het redelijk. Ik vind het heel moeilijk om het los te laten. Voorheen lukte het nog wel om er niet te veel mee bezig te zijn tot de laatste week (voor de menstruatie). Nu ben ik er al in week 2 mee bezig omdat ik deze cyclus ook met de ovu-testen ben gestart. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan.
Positief is dat ik wel wat creatiever in bed wordt om het allemaal wat gezellig te houden. Dus dat is beter dan het in jaren geweest is, .
Leuk dat je al een buikje krijgt: wel jammer dat de collega's niet hebben afgewacht tot je het zelf  vertelde. Het is ten slotte leuk nieuws om zelf te brengen toch?
Ik houd je op de hoogte; doe jij dat bij mij ook.

Groetjes,

M3

Hoi m3,
Fijn weer een reactie van jou.
Toen jij dat bij je tweede zwangerschap had die bloeding..hoelang duurde dat toen?
Ik troost me maar dat het hetzelfde blijft..
En de vk zei dat het ook nog van de innesteling kon komen.
Ik hoop zo dat het goed gaat he...
achja inmiddels weten bijna alle collega's het omdat ik nu moest vertellen waarom ik thuis wilde blijven.
Ik vind liegen ook geen optie, en als het toch mis gaat moet ik het ook verellen he..
Had inderdaad nog drie a vier weken willen wachten.
Ouders etc weten ook nog niets, wacht nu toch echt de eerste echo af.
Hopelijk mag dat eind volgende week..Ik ben zo benieuwd he..
Ik begrijp dat het voor jou/jullie afzien is...maar een beetje creativiteit is leuk meegenomen, en daar is je man vast ook blij mee.hihih
Ik heb er nu even helemaal geen behoefte aan, en maak me veel te druk.
Maar wil gewoon dat die bloeding/afscheiding eerst over is.
Je hoort het wel weer..
Liefs en succes maar weer. R

Terug
Bovenaan