mama van 5 en nog een kindje erbij??

A

Anoniem

Guest
Hey hallo

Ik ben een moeder van 27 en heb inmiddels 5 kinderen. Toch begin ik er over te denken om nog een kindje erbij te willen. Echt de laatste. De kinderen doen het allemaal heel goed hier en het gaat zo vanzelf dus het zou echt niet drukker worden erdoor. Ik wil er dan niet te lang meer mee wachten omdat mijn man een stukje ouder is. Wat vinden jullie er van?

Hallo mamavan5,

Phoe, respect hoor, 5 kinderen! Wat je schrijft is een keuze die jullie alleen kunnen maken. Niemand anders kan je adviseren of je het wel of niet moet doen. De meeste mensen zullen niet zo snel voor een 6e gaan, maar ook niet voor een 5e of 4e, haha. Volg je hart, als jullie denken dat die 6e er ook nog wel bij kan, moet je er voor gaan. Even nieuwsgierig; hoe oud zijn je al je kinderen? Zal niet zoveel leeftijdsverschil tussen zitten....

hey

doe wat je hart je ingeeft!
ik zelf ben zwanger van de 4e! super blij mee en trots op!
sommige mensen snappen niet dat je 4 kindjes zou willen! en zullen een 5e of 6e dan ook niet begrijpen.
wij zijn na deze uk compleet als gezin.
vooral omdat ik het financieel dan te veel vind worden en kwa praktische zaken is het toch wel wat lastiger,,
maar diep respect! als het kon wilde ik er ook wel meer...
ik denk inderdaad dat jij en je man zelf die keuze moeten maken, maar zoals je zegt als je man ouder is dan zou ik er niet te lang mee wachten...
en ben ook wel benieuwd naar de leeftijden.. mijn oudste is net 5 als de 4e er is..

liefs

wow wat gezellig!! ik zou er zeker voor gaan, de argumenten die je noemt zijn goed toch, de kinderen doen het goed, het zou er niet drukker op worden. klinkt allemaal als een goede basis voor nog een kindje.

Terug
Bovenaan