@ mama van A en D

hoe gaat het met jou instellen al wat meer rust?
ik ben vandaag bij de internist geweest mijn waarders wat vrij goed wel een ophoging gekregen maar geen gekke dingen zei hij.
moest wel een test doen voor antistoffen moest jij dat ook? als ik die antistoffen had dan moet ik in ziekenhuis bevallen..... maak me beetje zorgen nu wil zo graag thuis bevallen en dat kon ik bij mij dochter ok al niet (ze had gepoept in vruchtwater)
had jij bij de andere zwangerschappen ook antistoffen?

kus

Hoi,
Ik moet aankomende week weer bloed prikken om m'n waardes te bepalen.
Laatste keer zat ik nog op tsh 19 maar vergeleken met een paar weken geleden(tsh 86) is het een stuk beter.
Ook ik ben geprikt op antistoffen maar dat is heel normaal hoor als je zwanger bent en schildklierpatient.
Bij mijn andere zwangerschappen had ik geen antistoffen en ga er een beetje vanuit dat dat nu ook niet het geval is.
De uitslag van die antistoffen kan trouwens wel een tijd op zich laten wachten hoor!
Twee weken is heel normaal misschien nog wel iets meer.
Ik ga morgen bellen om te vragen of er al een uitslag bekend is(11-10 geprikt) aangezien die woensdag nog niet binnen was!
Verder zou ik me er niet zo heel druk over maken hoor!
Moest ook van beide kinderen bevallen in het ziekenhuis en hoop nu ook thuis te kunnen bevallen, maar wanneer het noodzakelijk is in het ziekenhuis te bevallen dan heb ik daar ook vrede mee.

Verder een beetje een klote week!
Afgelopen dinsdag plotseling onze kat moeten laten inslapen! Zit nu dus even in een achtbaan van emoties.
Gaat een beetje dubbel op nu met die hormonen en het verdriet.

Liefs

Terug
Bovenaan