mama van bijna 2!

Hoi,

Ik zag bij de echo's dat jij vandaag bent geweest...En???Hoe was het??Ben benieuwd!!

Taraneh,jij moet morgen toch??Succes!!

Groetjes Elma

Hoi meiden,

Ik heb vanavond mn tweede echo gehad......en het hartje klopte!! Zo bijzonder omdat weer opnieuw mee te maken. Alles zag er keurig uit en het was er eentje! Bij mij slaan trouwens de tabletjes van de dokter erg goed aan ( tegen misselijkheid ) en voelde me vandaag ook een stuk minder moe, maar goed dan kan morgen ook weer anders zijn! Ga zo maar weer is lekker mn bedje opzoeken!
Iedereen veel succes met de echo's, hopelijk hebben jullie allemaal goed nieuws!

Groetjes van mamavanbijnatwee 7wkn en 1dag

Fijn, mammavanbijna2! Een geruststelling.

Thnx, mama83. Ik moet zeggen dat ik het heel spannend vind. Had de afgelopen 2 dg weer wat bloedverlies, dus weet t echt niet.
De echo die ik morgen krijg is uitwendig, dus of r wat te zien is weet ik niet. Mocht er niks te zien zijn nog, vraag ik zeker om een inwendige echo. Indicatie is er, vanwegen bloedverlies en ik wil echt weten of al die misselijkheid enzo niet voor niks is..
Naja, ik laat t weten!

x Taraneh

Super dat je 2e echo goed was!
Stelt je toch wat meer gerust denk ik.
Wat fijn dat de tabletjes aanslaan...
Gelukkig heb ik hier nog "geen"last van..

Taraneh succes morgen met je echo!
En idd als het uitwendig niet te zien is moeten ze het gewoon inwendig doen.
We horen morgen wel hoe het gegaan is..

Geweldig dat je 2e echo goed was!!!
En dat je het hartje hebt zien kloppen. Dat is altijd een hele geruststelling toch??
En wat ontzettend fijn dat die tabletjes helpen. Ik kan ze vandaag ophalen, dus hopelijk helpen ze bij mij ook zo goed.

Taraneh: Heel veel succes vandaag!!!!
Ben erg benieuwd hoe het is gegaan.
Om hoe laat moet je er zijn??

Liefs marielle

Taraneh, heel veel succes vandaag! Hoelaat mag je?
En mamavanbijna2, super, gefeliciteerd! Ik hoop maandag ook zo´n mooi kloppend hartje te zien!

Liefs, Nicole 6w4d

Hoi, huisarts die ik vandaag had, kan niet met het apparaat werken. Echo ging vandaag dus helaas niet door.. Ze ging gelijk bellen en morgenmiddag kan ik gelukkig terecht bij echocentrum en krijg ik als nog zekerheid. Jullie horen het wel weer.

x Taraneh

Terug
Bovenaan