mama van Dean en Lynn en anderen die Friso gebruiken

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Bij een ander topic zag   ik dat jij (Nelly) ook Friso gebruikt.
Bij mij krijgt Leonie (momenteel nog 1 flesje, de rest BV) Friso maar het lost niet helemaal goed op. Hoe ik ook schud. Heb jij een idee hoe dat komt? Heb ik het water niet warm genoeg? Als ik het water warmer maak dan is de fles weer te warm naar mijn idee. Leonie drinkt haar flessen niet heel warm, vind ik ben ok een beetje bang voor te warme flessen. (ze krijgt 165ml water en 5,5 schepjes)

Ben benieuwd of meerdere mensen hier "last" van hebben. Verder doet ze het er goed op.

Wat een forse dochter heb jij met 8+  kilo!! Leonie weegt nu 7+ wat ook niet klein is. Ach zolang ze het maar goed doen en tevreden zijn is het goed.

Groetjes Belle

Hoihoi,

Ja ik heb dat ook gehad, bij de hypo allergene voeding loste het gewoon goed op, maar nu ik ben overgestapt naar standaard loste het ineens niet goed op. Nu gebruik ik voortaan een lange lepel en roer ik na elke schep die ik erin doe. Daarna schud ik nog een paar keer goed en er zitten nu geen klontjes meer in.
Misschien ook een keer proberen?

groetjes Lydia

Wat een grote babies hebben jullie trouwens zeg. Chelsey is nu nog geen 5 kilo.
Er begint nu pas wat vet aan haar billetjes te komen haha, leuk dat ik dat vind!
Jullie hebben daar al wat langer van kunnen genieten :p Vind het leuk dat er zon verschillen in gewicht zijn.

groetjesss

Hoi hoi!

Nee, ik heb dat probleem niet. Ik gebruik gewoon kraanwater (lauw) en doe dan de 7 schepjes er bij (voor 210cc). Dan flink schudden (ik knijp altijd de speen dicht en doe er geen dopje op) en alles lost op. Ik heb eigenlijk nooit dat het niet oplost.

Lynn is inderdaad een stevige dame! Ze krijgt 4 flessen van 210cc  en voor de rest niets. Ik kan ze moeilijk op dieët zetten. Ik ben tevreden, Lynn is tevreden en het cb ook.

Groetjes,
Nelly.

Haha nee nelly dat moet je ook niet doen! Ze hoeft toch niet op dieet, ze heeft maar 4 flessen. (en al had ze er 7 dan nog niet) Leuk joh dat babyvet, en zolang alles goedgaat lekker van genieten!

ik gebruik ook friso en ook geen problemen mee! flink schudden en alles lost op!
en nelly, Senna drinkt net zo hoor.. de 1 groeit sneller en meer! liever zo dan dat ze niet willen groeien en je je enorme zorgen maakt!
ik hou wel van die lekkere bolle toetjes!!! mijn oudste was ook lekker bol, alleen had een flinke pluk haar dus het compenseerde dat weer een beetje!
heerlijk toch!!!

liefs

Hoi meiden,

Nik krijgt Friso extra. Ik roer altijd even met een vork, heb ik niks geen klontjes.

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan