mama van Dean

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Ik zit me hier een beetje op te winden over de ruggenprik, jij komt toch ook uit Zeeland?
Ik ga echt gillen als je in het ziekenhuis in Goes bent bevallen, DAAR HEBBEN ZE BIJ MIJ NL. EEN GAATJE IN MIJN RUGGENMERG GEPRIKT!!! ( misgeprikt dus )  ik heb daar nog steeds last van.

Ik hoor het van je.

Groetjes Sil mama van Jelle 9 jaar en Pim 9,5 maand ( 20-09-2006 )

Hey pmo
Ja Nelly heeft de ruggenprik net zoals ik gehad in Goes
Het was een indische man die het bij ons elke keer verkeerd prikte.
En ik ken nog iemand waar die man bij haar ook wel 3 keer fout had geprikt.

Ik weet niet of je diezelfde man hebt gehad.

Liefs Ilse mv Danique

he wat naar dat jullie zo'n akelige
ervaring hebben met de ruggeprik
ik heb alleen maar goede dingen meegemaakt
wat betreft de ruggeprik ik heb drie x een ruggeprik
gehad en alle 3 in 1 x goed

maar zo'n als jullie hebben gehad kwam bij niet
meer aan mijn bed

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hey,

Weten jullie toevallig zijn naam nog??

En wanneer zijn jullie kindjes geboren?

Hebben jullie ook die heftige hoofdpijnen gehad?
Ik heb 5 dagen in het ziekenhuis moeten liggen ervan ( bevalling van de eerste wee tot geboorte duurde binnen 5 uurtjes, makkie dus) puur door het misprikken zo lang moeten blijven.
Na de derde dag hebben ze me terug naar de vertoefkamer gebracht en bloed uit mijn arm genomen en terug mijn ruggenmerg in gespoten, toen was mijn "dekselhoofdpijn"zo goed als weg.
Ik kan er nog steeds pissig over worden.
En wat daarbij ook nog eens bij kwam, ik lag daar, gingen ze het dak van het ziekenhuis met teer bestrijken, die lucht was niet te harden ( lees: kotsmisselijk ) werd je ervan ( kwam allemaal door de luchtroosters heen ).Al met al een vervelende tijd......

Sorry voor het lange verhaal.........

Groetjes Sil mama van Jelle 9,5 jaar  en Pim bijna 10 maanden 20-09-2006

Hey Sil,

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik zit in 't weekend niet zo vaak achter de computer.

Zoals Ilse al vertelde: ik ben inderdaad in het Oosterscheldeziekenhuis in Goes bevallen. Op 5 oktober. Ik weet niet hoe die man heette, maar hij sprak in ieder geval niet heel duidelijk Nederlands.

Ik vind het wel heel frapant dat er meerdere vrouwen zijn waarbij de ruggeprik niet goed gezet werd. Ik had totaal geen makkelijke bevalling, het duurde 47 uur. Ik heb tijdens het zetten van de ruggeprik ook niet zo veel gevoeld omdat ik nogal van de wereld was. Een kwartier na de 1e ruggeprik moest ik nog steeds m'n weeën wegpuffen. De broeder vond het wat vreemd en nam me direct weer mee naar boven. Inmiddels zat ik (en Dean)  al wel aangesloten op allerlei apparaten, dus m'n man moest meelopen met de kastjes. De broeder heeft een hartig woordje met de anestesist gesproken. Uit het gesprek wat ik later met Ilse had begreep ik waarom. Ik heb maandenlang een gevoelloze vinger en bovenbeen gehad. Nu heb ik eigenlijk geen last meer van de ruggeprik.

Ik wil een volgende keer absoluut niet meer in het ziekenhuis bevallen omdat ik er altijd zieker uitkom dan dat ik er in ga. Heb namelijk ook  ervaring met mislukte operaties, maar dat terzijde. Een ruggeprik van die anestesist wil ik beslist niet meer.

Hopelijk schept mijn verhaal wat duidelijkheid voor je. Sterkte.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan