@ mama van Dean

Ik lees hier vaak in alle stilte mee, maar ben eigenlijk van het zomer 2007 forum.
Ik zag bij jullie fotowedstrijd het geweldige huisje van Dean en wil graag weten of je het huisje gekocht hebt of dat jullie het zelf gemaakt hebben en is het misschien mogelijk om ook een foto van de zijkant te laten zien? Mijn man is timmerman en hij wilt een huisje timmeren voor Marissa en ik vind het huis van dean een mooi uitgangspunt. Kun je me verder helpen?

groetjes

Linda, mama van Marissa 13 september 2007

Hoi Linda,

Sorry voor de late reactie.

We hebben het huisje als bouwpakket gekocht bij de Formido (Gamma heeft ze ook). Het is best een klus om het in elkaar te zetten. Gelukkig is m'n man best handig, dus dat was geen probleem.

De zijkanten, de voor- en de achterkant waren al kant-en-klare delen. De rest waaronder ook het dak, waren losse planken die we zelf in en op elkaar moesten schroeven.

We hebben hier en daar wat stelhoekjes gebruikt om de boel wat te verstevigen.

Zorg wel voor een vlakke ondergrond. Wij hadden eerst tegels gelegd en daarover rubberen tegels. Het huisje staat heel solide en is zo goed als waterdicht.

Hieronder een paar foto's. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.

Hoi Nelly,

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik vind het echt een super huisje. Morgen gaan we (ik denk als enige in Nederland ) naar een bouwmarkt voor spullen in de tuin te kijken. We gaan ook naar dit huisje kijken. Als het nou niet lukt dan stuur ik je nog even een berichtje. Mocht het allemaal wel lukken dan zal ik je als hij af is een foto laten zien.

groetjes

Linda, mama van Marissa 8 maanden

Terug
Bovenaan