@mama van een kleuter....

Hallo meiden,

Ik ben inderdaad naar het ziekenhuis geweest. Het liep nogal uit, moest ook nog een half uur aan de ctg en daarna mijn zoontje ophalen van de bso, dus al met al nog niet zo lang thuis.

De gynaecoloog had al weer vlug in de gaten dat mijn 'toestand' in een week tijd hard achteruit was gegaan. Het kindje maakt het gelukkig goed, hoeveelheid vruchtwater was ook goed. Ze schat het kindje nu op zo'n 2900 gram.

Ze begon zelf al over een inleiding en heeft me daar informatie over gegeven en............we hebben een afspraak gepland om de bevalling in te leiden!!! Volgende week maandag, 21 februari, word ik als het goed is ingeleid. Ik moet eerst om 06.15 uur de verloskamers bellen om te checken of er daadwerkelijk plek is (ivm spoedgevallen e.d.) maar als dat gewoon zo is, moet ik me om 07.15 uur melden en gaat het feest beginnen! Ik ben dan 38w2d zwanger.

Ze hebben ook een inwendig onderzoek gedaan vandaag. De baarmoedermond was nog niet genoeg verweekt (zeg je dat zo???) maar ik had wel al 1 cm ontsluiting. Als de baarmoedermond maandag week genoeg is, dan breken ze alleen de vliezen. Is 'ie niet week genoeg, dan brengen ze een gel in.

Spannend dus allemaal! Maar ik heb echt iets om naar uit te kijken. Deze week ga ik nog een keer een nachtje naar het ziekenhuis in de hoop dat een pethidine prik wat doet.

Gr Ingrid

Oh wat spannend... wel blij voor je dat ze actie ondernemen zeg maar... want zo nog 3 week doorlopen lijkt me ook geen pretje... de eerste februari baby zal dus gauw geboren worden.. (ipv maart)

Succes en we zullen aan je denken 21 februari! :D duurd niet heel lang meer....

geniet deze laatste week nog maar ff van je dikke buik..... (probeer het iig ondaks de pijn)

Fijn voor je zeg! Dat ze eindelijk wat doen en dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken lijkt me wel prettig voor je!
Nog even een nachtje ziekenhuis dus..hoop dat dat deze keer wel iets oplevert!

Sterkte nog deze week en ik duim mee dat ze maandag plek voor je hebben!

Wouw dat komt dicht bij haha maar fijn voor je! Idd iets om naar toe te leven.
Ik brand een kaarsje voor je die dag!!!!
Sterkte nog deze week kom op he nog ff tanden op elkaar!

liefs louise

Terug
Bovenaan