@mama van een kleuter

Hey hoi!

Ik ben gisteren voor controle teruggeweest naar de gynaecoloog. De waardes in mijn bloed waren iets gedaald. Het ziet er dus naar uit dat de kuur wel aanslaat. De pijn is nog zeker niet weg, maar wel iets beter te hebben gelukkig. Volgens de gyn ben ik er nog wel een week zoet mee. Ik had dat zelf nogal onderschat, dacht dat het na een dag of 2 wel weer zou gaan. Hij heeft me wel even wakker geschud wat dat betreft...

Ik hou me dus maar rustig, want ik moet al snel boeten als ik teveel doe. Wel lastig, want ik bivakkeer nu al 11 dagen boven. Zometeen ga ik wel een paar uurtjes naar beneden. Verder heeft mijn man een rolstoel geleend zodat ik af en toe even naar buiten kan. Zelf lopen lukt echt nog niet goed, dus wel fijn dat het ook zo kan. Kan ik Tim ook eens mee naar buiten nemen!

Hoe is het met jou?

GR Ingrid

gelukkig gaat het iets beter met je en kan je mbv de rolstoel toch even naar buiten maar ga vooral niet te snel iets doen hoor anders ben je dadelijk nog verder van huis. het heeft de tijd nodig zoals ik lees en ach rennen en alles zelf doen kan altijd nog.

met mij gaat, gisteren last van weeen gehad na 2 uur mijn man gebeld (zat net aan de bier) en toen hij thuis kwam was het over,zielig he. zijn bier laten staan voor niks. gewoon lekker afwachten wanneer het komt. wel heel veel last van bekken als ik de trap oploop zonder band dan benik echt de klos boven maar ja wil dat ding niet de hele tijd om, lijkt me voor de kleine ook niet echt lekker zitten, merk echt dat het protesteert als ik het om doe.
dikke kus aan de kleine en let op jezelf

Herkenbaar hoor, dat die bekkenband niet lekker zit. Heb hem tijdens mijn 1e zwangerschap wel kunnen dragen, maar nu bij de 2e zat ie echt niet lekker en kon ik het niet verdragen. Doe voorzichtig met de trap, die is echt funest! Zeker straks na je bevalling. Ik heb echt 8 dagen bedrust gehouden, toen ben ik pas de trap afgegaan. En dat was omdat ik naar het ziekenhuis moest, anders had ik er misschien nog een negende dag aan geplakt.

Hoop dat je snel helemaal bent opgeknapt en je weer normaal uit de voeten kunt. Die rust is inderdaad wel erg belangrijk, maar vrees dat ik het geen 8 dagen boven ga volhouden (de douche is zowieso beneden bij ons!)

Terug
Bovenaan