mama van Lot

Hoi ik las dat het gewicht toch nog mee gaat vallen van de kleine. Toch wel fijn!

Ik wilde even je gedachten delen. Ik las dat je wordt ingeleid. Wat is de reden dat jullie dat gaan doen en wanneer gaan jullie dit doen?
Bij mij willen ze eerst gaan strippen bij 37 en 38 weken. Maar het begint nu wel heel zwaar te worden en weet niet zo erg of ik dat ga zien zitten.

Wilde even horen, waarom ze bij jouw voor deze reden kiezen

x yvonne

hoi yvonne,
idd wel lekker he hoop dat die groeicurves dan ook aardig overeen komen.
ik moet met 38 weken komen bij gyneacoloog en als het an groot is dan gaan ze het met 39 weken inleiden. verder zeiden ze toen dat ze me niet meer tot over de 40 weken laten lopen doordat mijn zoon zo groot was en breedgeschouderd was dat ik op handen en voeten moest bevallen gevolg datik bekkenklachten heb over gehouden en hij 3dagen blauw zag en ook nog10 pond woog.
dit willen ze allemaal voorkomen omdat het voor het kind niet fijn is en voor mij ook niet.
van de week met verloskundige nog over gehad en zij zei dat ik wel kan vragen of het eerder kan maar dat ze niet zeker weet of het dan gebeurd meestal wachten ze tot 40 weken. maar aangezien ik al 2 x 12 dagen over tijd gelopen heb groeit dat kind natuurlijk ook hard door, dusmoet even afwachten maar denk wel dat het lukt.

Hoi, duidelijk verhaal.
Bij mij willen ze niet eens wachten tot de 39 weken. Bij mij gaan ze eerst strippen bij 37 weken en als dit niet lukt bij 38 weken en dan halen bij 38 1/2 week.
WIl jij bij de gynaecoloog, of is strippen bij jou geen optie?

x yvonne

weet ik eigenlijk niet heb dat niet meer gevraagd. maar 1 nadeel mijn baarmoedermond verstrijkt altijd pas later en dan wil dat strippen ook niet altijd lukken.

Terug
Bovenaan