@mama van Lot

Omdat de bevalling van mijn dochter niet van een leien dakje ging (Begonnen met weeën opwekkers, daarna knip, ruptuur, vacuüm en op mijn buik drukken door kraamverpleegster) is het volgens de verloskundige beter om de baby niet veel groter te laten groeien dan 8 pond en een beetje.
Moet wel even afwachten wat de gyn morgen zegt maar afgelopen donderdag was de kleine al ruim 3800 gram.

o ok! das nogal niet niks zeg.. gets al die ervaringen bij vorige bevallingen maakt je zo bang he om weer te bevallen. als mijne ook groot was geweest had kook volgende week ingeleid geworden maar het is een kindje van 3500 gram bij geboorte zeggen ze.
nou zou voor mij kleinste kindje ooit wezen. die laatste was v miij ook 4910. dus pfff
maar nu al ruim 3800 gram is aardig wat nou zal j zien leiden ze je in is het een kleintje altijd zo schatten zo vaak verkeerd! nnou heel veel succes

Ik heb zelf zonder problemen 2 kinderen gebaard van 4290 en 4350 gram dus 8,5 pond. Beiden waren geschat op 6/7 pond dus nogal een verassing voor de verloskundige. Wie weet valt het wel mee...

Terug
Bovenaan