mama van marielle

hoi,

ik las net je reactie in de topic over welke kinderwagen iedereen heeft.

je maakt jezelf helemaal niet minder populair hoor!!!

ik heb een heleboel gekocht via marktplaats, allemaal tweedehands dus oa

kinderwagen
kinderkamer
maxicisie
babyschommel
babybouncher
fietskar

en zo nog veel meer, ook ik heb een dol gelukkig kind, ik vind alleen dat je met bepaalde artikelen en merken toch meer kwaliteit hebt dan merkloos, maar vanwege oons niet al te ruime buget kiezen wij daarvoor voor merk maar dan tweede hands

Wij ook. Zullen we dit dan maar een topic maken over koopjes............
Ik vind het een sport om zoveel mogelijk leuke en goede spullen te kopen voor zo min mogelijk geld. Ik heb veel gekocht op kindermarkten. Zoek dan wel de spullen eruit die er nog nieuw uit zien. En verder koop ik veel in de uitverkoop of aanbieding.
www.koopjesannie.nl is echt een goede site hiervoor.

haha deze topics stonden alweer op pagina 2. Lees ze nu pas.
hmmm die kinderwagen... nee, ik heb geen geld voor dure dingen, maar daar kan ik mee leven. Zou ook geen merkdingen willen, maar dat is persoonlijk. Alleen de kinderwagen die ik heb gggggggrrrrrrrrr heb er elke dag een hekel aan. Omdat er geen zwenkwiel aanzit en ik met mijn scoliose mijn rug lekker naar zijn grootje help....

Maar ja, geen centjes voor een andere, dus doe ik het er maar mee.

(oja, Miranda, natuurlijk geef ik geen tegenreactie als er vanalles wordt gepost na mijn post. Ik had toch al mijn mening gegeven? En daarna geeft iedereen weer haar eigen (andere) mening. En dan is het klaar In herhaling vallen is niet nodig en mijn mening verandert niet binnen een dag of een week of een jaar. Wijsheid komt met de jaren he ;-) niet met de dag lol.

Terug
Bovenaan