Mama van MD hoe was je echo?

A

Anoniem

Guest
Hee lieve meid,

Vandaag nog even aan je gedacht, je hebt weer een echo gehad. Lag de kleine spruit nog voor in de groei? Eigenlijk is dat we lekker he?

Zoals je weer durf ik nog niets te kopen. We zijn wel begonnen aan het kamertje in orde te maken (onder het mom het moet toch). Nou heb ik vandaag hele leuke schilderijtjes gekocht in limoen en zwart/wit, verder nog een leuke (groene) vlinder om aan het plafond te hangen. Ik kon het niet laten liggen. Ik heb het geprobeerd............... maar het riep neem me mee neem me mee! haha

liefs
talke

Dag Lieve talke

Wat heerlijk dat je iets gekocht hebt! Dat betekent toch echt dat je er nu voor open begint te staan dat het deze keer echt staat te gebeuren! Heb je verder al gekeken naar babyspullen? Bedje etc?
Wil je trouwens bij de volgende controle weten of het een jongen of meisje is?

Hier gaat alles goed, de kleine maakt het hele goed! Beweegt heel veel en zit steeds met zijn handjes voor zijn gezicht, dat was al zo vanaf het begin, maar toch grappig om nu weer te zien.
De hartslag was ook weer goed en het hartje heeft ook keurig 4 hartkamers, zoals het moet. Maar op de 20 weken echo gaan ze uitgebreid kijken naar de rest van de kleine, dus 14 aug is dat zover.
In de groei ligt het kindje inderdaad nog voor, dus een zes pondertje zal het wel niet worden.....

Ik ben dus erg blij, maar vooral omd at ik de kleine de afgelopen 4 dagen echt elke dag gevoeld heb. Gisteravond had ik echt voro het eerst contact. De kleine lag eerst anders, maar na het masseren van mijn buik en door mijn hand er toen rustig op te houden, voelde ik de kleine ineens helemala onder mijn hand.....echt zo zuper. Het is zo bijzonder om dat te mogen voelen!

Mijn man moet mijn hormonen trouwens ook echt weerstaan hoor! Ik had dit bij onze eerste helemala niet, maar nu op één of andere manier wel........oef.

Werk je nu trouwens nog bij die werkgever? Of heb je gezocht naar ander werk.

Ik ben heel blij dat het met ons allebei zo goed gaat! nu moeten wij allebei tot half aug wachten op de uitslag van jouw punctie en mijn 20 weken echo.

Nou tot gauw en dikke knuffel van mama van MD

Lieve mama van MD,

Ja, ik heb al naar een kamertje gekeken. Ik was er al vrij snel samen met mijn man uit. We hebben ongeveer wat dat betreft de zelfde smaak. Het is een ander kamertje dan we eerst hadden uitgezocht, maar dat wilde ik ook.

Ik heb het op internet zien staan bij babydump. Als we de goede uitslag hebben ga ik het bestellen. Verder heeft mijn moeder de wandelwagen op zolder staan,  toen het mis ging heeft ze de garantie gaan verlengen. Ze zei "er komt weer een kindje", deed me toen zo goed dat ze erin bleef geloven. Een wippertje heb ik al, de box vorige week gekocht. Het badje stond ook nog van de vorige keer. Wat ik dus straks nog echt moet kopen is dus de kamer en een autostoeltje.

Wat super dat je contact hebt. Het lijkt me zo gaaf dat wanneer je kindje je ook echt opzoekt! en zeker als je man het kan voelen! Goed dat ze dat nog even zeggen dat er 4 hartkamers zijn. Zulke details stellen je gewoon gerust.

Het is wat met die hormonen! Ik ken dat gevoel maar al te goed. Alles wordt uitvergroot he?

Ik zit nog bij mijn oude werkgever tot 1 sept. Heb gesolliciteerd op een tijdelijke functie in het ziekenhuis zo mooi zijn tot aan zw.verlof. schrik niet afdeling gynaecologie & Obstetrie, ben benieuwd of ik iets hoor. Zou ideaal zijn. Maar even afwachten deze week. Verder laat ik me deze week inschrijven bij CWI, wellicht dat daar nog wat tijdelijke banen zijn. Ik voel me verder goed dus ik wil ook graag tussen contract en zwverlof werken. Zeker als de uitslag goed is dan kan ik de hele wereld aan.

Ik weet trouwens niet wanneer ik de 20 weken echo heb, moet de 7de dus terug naar de gyn dan maar eens vragen. Dus jouw 20 weken echo en mijn uitslag schelen 1 dag! Daarna hangen we volgens mij de vlag uit! haha

Hele dikke knuffel retour. Weer goed nieuws vandaag.

kus kus
talke

quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 22:54:21'));

Lieve mama van MD,

Ja, ik heb al naar een kamertje gekeken. Ik was er al vrij snel samen met mijn man uit. We hebben ongeveer wat dat betreft de zelfde smaak. Het is een ander kamertje dan we eerst hadden uitgezocht, maar dat wilde ik ook.

Ik heb het op internet zien staan bij babydump. Als we de goede uitslag hebben ga ik het bestellen. Verder heeft mijn moeder de wandelwagen op zolder staan,  toen het mis ging heeft ze de garantie gaan verlengen. Ze zei "er komt weer een kindje", deed me toen zo goed dat ze erin bleef geloven. Een wippertje heb ik al, de box vorige week gekocht. Het badje stond ook nog van de vorige keer. Wat ik dus straks nog echt moet kopen is dus de kamer en een autostoeltje.

Wat super dat je contact hebt. Het lijkt me zo gaaf dat wanneer je kindje je ook echt opzoekt! en zeker als je man het kan voelen! Goed dat ze dat nog even zeggen dat er 4 hartkamers zijn. Zulke details stellen je gewoon gerust.

Het is wat met die hormonen! Ik ken dat gevoel maar al te goed. Alles wordt uitvergroot he?

Ik zit nog bij mijn oude werkgever tot 1 sept. Heb gesolliciteerd op een tijdelijke functie in het ziekenhuis zo mooi zijn tot aan zw.verlof. schrik niet afdeling gynaecologie & Obstetrie, ben benieuwd of ik iets hoor. Zou ideaal zijn. Maar even afwachten deze week. Verder laat ik me deze week inschrijven bij CWI, wellicht dat daar nog wat tijdelijke banen zijn. Ik voel me verder goed dus ik wil ook graag tussen contract en zwverlof werken. Zeker als de uitslag goed is dan kan ik de hele wereld aan.

Ik weet trouwens niet wanneer ik de 20 weken echo heb, moet de 7de dus terug naar de gyn dan maar eens vragen. Dus jouw 20 weken echo en mijn uitslag schelen 1 dag! Daarna hangen we volgens mij de vlag uit! haha

Hele dikke knuffel retour. Weer goed nieuws vandaag.

kus kus
talke

Goeiemorgen daar ben ik weer!

Wat heerlijk he dat sommige andere mensen er soms meer vertrouwen in hebben dan jijzelf, dat kan je dan net even opbeuren op zo'n moment!

Ik moest ook wel lachen toen ik gisteren in de lijst van 20-weken echo's op het december forum mijn afspraak er neer zette.
Omdat wij natuurlijk elke twee weken komen is deze afspraak nu pas gepland.
Anderen hebben dit al 4-6 weken eerder gedaan.......maar goed over twee weken dus al!

Ik heb er echt alle vertrouwen in dat het met ons goed komt!

Het gaat zo lekker allemaal. Ik hoop dat jij je kindje al snel voelt.
Gisteravond had ik alweer zo'n contact, het bleef maar duwen en schoppen echt zo super! Dan bedenk ik meteen dat het alle ellende en onzekerheid van de afgelopen tijd wel waard is geweest.

We moeten er even doorheen ploeteren, maar als wij er zijn straks, dan hebben we ook wat!! (Dus onze mannen moeten het nog even met ons stellen hihhihihih).

kus mama van MD

Hallo Mama van MD,

Dus jij wist dat ook zo laat? van de 20 weken echo?

Ik dacht al ik moet eens navragen. Ik moet dus de 7e terug dan maar eens vragen omdat het niet ingepland was. Terwijl ik het bij mijn vorige zw.schap wel vroeg wist. maar ja dan kom je niet zo vaak in het ziekenhuis he?

vandaag lekker weer genoten van de zon en wat in de tuin gewerkt. Ik kan me voorstellen dat dat super is als je baby zo voelt ik kan echt niet wachten.

Ondertussen blijven we hier maar klussen. Straks is de hele bovenverdieping gedaan haha

kus kus
talke

Heerlijk he dat weertje vandaag! ECht van genoten.

Mijn eigen gyn doet die 20 weken echo, dus heb ik nu gewoon een dubbele afspraak over twee weken, daarom was mijn 20 weken echo  nog niet ingepland.
Maar ik moet ook zeggen dat sommigen onder ons wel heel vroeg al zo'n echo hebben ingepland.....maar goed die komen dan inderdaad  ook niet zo vaak in het ziekenhuis als wij.

Ik hoop ook dat jij je kindje snel gaat voelen en nog maar twee weken dan weet je al hoe de punctie is geweest

Tot gauw he!!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan