quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 22:54:21&apos

);
Lieve mama van MD,
Ja, ik heb al naar een kamertje gekeken. Ik was er al vrij snel samen met mijn man uit. We hebben ongeveer wat dat betreft de zelfde smaak. Het is een ander kamertje dan we eerst hadden uitgezocht, maar dat wilde ik ook.
Ik heb het op internet zien staan bij babydump. Als we de goede uitslag hebben ga ik het bestellen. Verder heeft mijn moeder de wandelwagen op zolder staan, toen het mis ging heeft ze de garantie gaan verlengen. Ze zei "er komt weer een kindje", deed me toen zo goed dat ze erin bleef geloven. Een wippertje heb ik al, de box vorige week gekocht. Het badje stond ook nog van de vorige keer. Wat ik dus straks nog echt moet kopen is dus de kamer en een autostoeltje.
Wat super dat je contact hebt. Het lijkt me zo gaaf dat wanneer je kindje je ook echt opzoekt! en zeker als je man het kan voelen! Goed dat ze dat nog even zeggen dat er 4 hartkamers zijn. Zulke details stellen je gewoon gerust.
Het is wat met die hormonen! Ik ken dat gevoel maar al te goed. Alles wordt uitvergroot he?
Ik zit nog bij mijn oude werkgever tot 1 sept. Heb gesolliciteerd op een tijdelijke functie in het ziekenhuis zo mooi zijn tot aan zw.verlof. schrik niet afdeling gynaecologie & Obstetrie, ben benieuwd of ik iets hoor. Zou ideaal zijn. Maar even afwachten deze week. Verder laat ik me deze week inschrijven bij CWI, wellicht dat daar nog wat tijdelijke banen zijn. Ik voel me verder goed dus ik wil ook graag tussen contract en zwverlof werken. Zeker als de uitslag goed is dan kan ik de hele wereld aan.
Ik weet trouwens niet wanneer ik de 20 weken echo heb, moet de 7de dus terug naar de gyn dan maar eens vragen. Dus jouw 20 weken echo en mijn uitslag schelen 1 dag! Daarna hangen we volgens mij de vlag uit! haha
Hele dikke knuffel retour. Weer goed nieuws vandaag.
kus kus
talke
Goeiemorgen daar ben ik weer!
Wat heerlijk he dat sommige andere mensen er soms meer vertrouwen in hebben dan jijzelf, dat kan je dan net even opbeuren op zo'n moment!
Ik moest ook wel lachen toen ik gisteren in de lijst van 20-weken echo's op het december forum mijn afspraak er neer zette.
Omdat wij natuurlijk elke twee weken komen is deze afspraak nu pas gepland.
Anderen hebben dit al 4-6 weken eerder gedaan.......maar goed over twee weken dus al!
Ik heb er echt alle vertrouwen in dat het met ons goed komt!
Het gaat zo lekker allemaal. Ik hoop dat jij je kindje al snel voelt.
Gisteravond had ik alweer zo'n contact, het bleef maar duwen en schoppen echt zo super! Dan bedenk ik meteen dat het alle ellende en onzekerheid van de afgelopen tijd wel waard is geweest.
We moeten er even doorheen ploeteren, maar als wij er zijn straks, dan hebben we ook wat!! (Dus onze mannen moeten het nog even met ons stellen hihhihihih).
kus mama van MD