mama van MD vandaag spannend 20 weken echo!

A

Anoniem

Guest
Hallo meid,

Ik hoop dat je vandaag zult melden dat alles goed is gegaan! Het is toch ontzettend spannend. Ik heb de 20 weken echo staan voor 27 augustus, de vorige keer werd toen de afwijking geconstateerd en toen begon het grote verdriet.

Ik hoop dat nu echt het grote genieten begint. Hoe groot was je beeb? je wilde niet weten of het een meisje of een jongen werd he? Nou dan heb je in dec nog een verrassing!

liefs
talke

Dank je lieve Talke!!!

Ik moet half één dus ik laat het je straks weten!
wij willen het inderdaad niet weten van het geslacht, ben al blij als alles goed gaat.......misschien dat de gyn het stiekem wel heeft gezien, dat ga ik wel vragen.....lijkt mij wel grappig dat zij het al weet en wij niet....

Ik kom straks erop terug als ik geweest ben!

gr mama van MD

Hee je bent online,

Ik moet om half 1 bij de dokter zijn. Niets met de zwangerschap hoor, maar ik wil medische rugdekking. Mijn huidige baas wil dat ik de laatste 2 weken van mijn contract op een andere vestiging ga werken, daarvoor moet ik anderhalf uur reizen. Hij heeft er geen reden voor, alleen maar pestgedrag. Ik wil bij de arts medische rugdekking vragen.

Ik zal aan je denken als je erheen moet straks

kus kus

en ik hoor het later vanmiddag.

talke

jij hebt echt een irritante baas zeg!!!! Die dekking krijg je vast wel, hoe is het met je bekken?

Leuk hoor mama van md.
wij hebben ook niet gevraagd wat het word.
maar dat sluit niet uit dat ik nu wel heel nieuwsgierig word.
net zoals je zegt; als het maar gezond is.
dat is het belangrijkste.
gr lisette

Terug
Bovenaan