mama van MD

A

Anoniem

Guest
hallo ik heb jou verhaal gelezen, en ik wilde je even zeggen dat het  nu niet zo hoeft te zijn dat het weet ik hoe lang gaat duren voordat je weer zwanger  bent want ik heb ook mijn zoontje verloren , bij een zwangerschap van 26 weken en dat was in november 2001 dat ik was bevallen en in oktober 2002 is mijn dochtertje geboren dus........  
en ik was er natuurlijk ook ontzettend mee  bezig en dat is heel normaal!!! en je moet ook proberen om er zoveel over te praten over hoe je je eigen voelt enz... dat lucht ook heel erg op!! want doe je dat niet dan krijg je als nog een klap !! geloof me!! toen mijn dochtertje geboren was had ik wel zo'n rot gevoel!! ja echt waar nu denk ik schandalig maar dat was echt zo, waarom jij wel en hij niet dacht ik als maar !! pas daar echt mee op, probeer het echt zo  goed mogelijk te verwerken al valt het niet mee,
heel veel sterkte,
veel leifs wendy

Dank je wel voor je woorden.
Het valt inderdaad niet altijd mee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt mijn momenten soms heb.

Afgelopen maand heb ik getemperatuurd en daardoor iets meer inzicht gekregen in wanneer ik ongeveer vruchtbaar zou kunnen zijn. Tja, ongeveer, want ik ben nu eenmaal niet regelmatig.
Ik voel echter wel dat ik doordat ik dan de hele maand temperatuur en precies weet wanneer de eisprong is geweest, ik mij daar niet prettig bij voel. Dan ben ik echt al de dagen aan het aftellen en aan het voelen. Gewoon vervelend, net wat je zegt dan ben je er teveel mee bezig.

Ik heb dan ook besloten dat ik deze maand pas temperatuur als ik denk dat ik ongeveer vruchtbaar zal zijn geweest. Dan kunnen we daarna lekker weer gewoon doen en genieten van elkaar (en dat dan niet meer om de dag).
Zo zie ik dan ook niet meer wanneer ik precies tover tijd zou kunnen zijn en wordt het iets relaxter.
Ik moet eerlijk zeggen dat ook de wens van mijn man heel groot is en die telt natuurlijk ook mee. Maar wij willen graag, maar kunnen het niet afdwingen. De ervaring van het verleden leert ons wel, dat als wij ons best een beetje doen dat ik redelijk makkelijk zwanger kan raken, maar dan.........eerst moet het leven, dan moet het gezond zijn....etc.

Wat heerlijk om te horen dat jij snel weer zwanger bent geraakt. Heb je de emoties van je verloren kind nadien een plekje kunnen geven?

gr mama van MD

hallo mama van MD ,
ja ik heb na een hele tijd en therapie het een plekje kunnen geven, ik heb de klap gekregen toen mijn dochtertje geboren was, ik had het dus nog niet verwerkt ! en al dacht ik van wel,
maar hij blijft wel altijd mee tellen in ons gezin, mijn dochtertje weet ook dat ze een broertje heeft en dat hij bij de wolkjes slaapt, en nu na 5 jaar   denk je er nog steeds aan natuurlijk maar niet meer de hele dag of bij alles wat je doet zeg maar,

ik hoop dat je goed afscheid enz hebt kunnen nemen , je weet wel denk ik wat ik bedoel, zoals nog even lekker geknuffeld en een mooie dienst geregeld, tenminste ik heb daar wel heel veel troost uit kunnen halen,  
heel veel sterkte meid samen met je man natuurlijk, en als je nog iets wilt weten ofzo dan kun je me altijd even roepen natuurlijk!!  

ps: als je dat mooi lijkt kan je ook een mooie site voor je kindje  maken  , op www.vlindersite.nl

heel veel liefs wendy

Terug
Bovenaan