mama van MD

A

Anoniem

Guest
Ik las dat je nog moest wachten tot donderdag over het hoe nu verder?

Je had 1 cm ontsluiting, niet genoeg dus om de vliezen te breken, het blijft spannend he? hoe voel je je verder, je houdt veel vocht vast? ik kan je de dikke hand geven! Bij mij is het niet anders. ondertussen heb ik 2 schoenmaten groter en heb ik de godganse dag tintelingen in mijn handen. Zelfs bij mijn knieeën houdt ik vocht vast.

Ook de bloeddruk wordt nu hoger met name de onderdruk. Voor wanneer was je nou ook alweer uitgerekend?

Succes met wachten

kus kus
talke

Hai lieve talke

Tja het is nog niet gelukt om de boel op gang te maken. Als ik 2 a 3 cm had, dan had het wel gekund, maar nu nog niet.

Ik voel mij verder gelukkig nog goed, maar het wordt nu wel zwaarder. Echt de laatste loodjes. Ik heb steeds last van harde buiken en van voorweeen, maar ja dat hoort er bij
én de baby zit nu zo laag, dat die echt bijna op schoot ligt.

Mijn bloeddruk is gelukkig keurig, dus dat maakt waarschijnlijk ook dat ik me nog goed voel
en de baby doet het ook nog steeds erg goed.
Ik ben de 27e uitgerekend, dus nog twee weken..........

Wat balen dat jij nu al zoveel last hebt van het vocht.......ik heb dat echt gelukkig pas sinds deze week......
wat zegt je arts erover?

gr mama van MD

Hee meid,

Dus nog even meedraaien voor je, zijn de voorweeën pijnlijk? Krampen of echt steken? hoe ervaar je dat?

Ik houd volgens mij al meer dan 8 weken vocht vast. Mijn gyn heeft het een aantal keren laten onderzoeken, zou kunnen duiden op zw. vergiftiging maar afgelopen week heb ik nogmaal mijn bloed moeten laten onderzoeken en daar is verder alles goed mee.

Mijn gyn zegt, je plast het straks wel weer uit! Het is zelfs zo dat ik continue een gevoel heb in 3 vingers alsof het alleen maar tintelingen zijn. Ach ik wil niet klagen, maar als ik zo nog 4 weken moet! Soms heb ik echt off-dagen erbij, zoals vandaag nergens zin in........... ik kan ook nergens energie vandaan halen, gelukkig stond er vandaag ook niets op het programma dat scheelt.

genoeg gezeurd, we gaan weer vrolijk verder, de eindstreep is in zicht. Dinsdag weer op controle, als het goed is er donderdag ook nog een rondleiding in het ziekenhuis, wellicht dat we daar ook nog even heen gaan.

groetjes
talke

Nou ondanks onze geschiedenis en dat we beiden blij zijn dat het kindje het goed doet, mogen ook wij best een beetje klagen.....

Bij mijn eerste had ik ook zoveel vocht, maar toen liep ik in de hittegolf van aug 2003 op het eind......en nu is het koud, dat scheelt toch.

Die voorweeen zijn soms wel pijnlijk, maar soms niet. Het voelt eigenlijk net iets erger dan menstruatiepijn en als gewone harde buiken.
Die heb ik al als ik even in beweging ben, dus dat schiet lekker op.....
Maar ik vind die voorweeen nog niet vervelend en ze hebben wel goed werk gedaan, en daar gaat het om.

Nu maar hopen dat de bevalling zich snel aandient, dan kan ik misschien op natuurlijke wijze bevallen en anders maar niet......dan maar weer een keizersnede, ik kan er ook niets aan doen.

Hoeveel weken liep jij nou ook alweer achter mij aan??

Ik ben vandaag 38+2.

gr mama van MD

Terug
Bovenaan