Mama van Merle*

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik zal me eerst weer even opnieuw (vorig jaar rond deze tijd verliet ik dit forum omdat ik zwanger was van ons 1 e kindje) voorstellen.

Ik ben Wendy 25 jaar en trotse mama van Merle* Merle is na een  mooie zwangerschap geboren op 29 augustus 2008  en 11 uurtjes later (op 30 augustus 2008)  is ze overleden...  Merle haar longetjes waren in aanleg veel te klein en  over het gewicht wat ze  aan longweefsel had waren er ook nog eens te weinig longblaasjes aanwezig, Ze heeft (samen met de artsen)  gevochten, gevochten en nog eens gevochten maar het mocht niet zo zijn... Ik kan er nu aardig in berusten dat ze er niet meer is, en  wij denken erover om weer opnieuw zwanger te willen worden.  (het moet natuurlijk ook maar  lukken) Tja je kinderwens blijft gewoon bestaan en wordt eigenlijk alleen maar groter.. We zijn nu nog bezig met een erfelijksonderzoek de artsen die we tot nu toe gesproken hebben denken niet dat het erfelijk is maar ja voor de zekerheid doen we  dit onderzoek ook nog.  
Nu is mijn vraag: is er iemand die  iets soortgelijks heeft  meegemaakt en wil je er met mij over praten??

Groetjes Wendy mama van Merle*

Hoi!

Wat een afschuwelijke toestand...........heb de tranen in mijn ogen. Waarschijnlijk ook omdat mijn dochtertje net iets jonger is dan Merle, Maudy is op 8-9-2008 geboren.............
Heb geen ervaringen die ik met je kan delen, maar wil je wel heel veel sterkte en geluk wensen bij de volgende zwangerschap.
Ook dacht ik, misschien weet je het al, dat er hier op het forum ook een "hoekje" is voor moeders van overleden kindjes, misschien kun je het daar ook proberen?

Nogmaals, heel veel sterkte met jullie enorme verlies,

Knuffel Rimke

Hoi
ik heb lang getwijfeld of ik zou reageren, maar goed
ten eerste vind ik het bewonderenswaardig hoe je met het verlies van je dochter om schijnt te gaan en dat al na zo n korte periode
in maart dit jaar, na een voldragen zwangerschap zonder problemen, kwam moos*
ter wereld.
het was het mooiste moment uit mn leven zo nmooi wurmpje en helemaal gaaf en
hij leek gezond maar helaas na 3 dagen kreeg hij koorts dus wij naar het ziekenhuis
ik hoor die zuster nog zeggen, hij wordt wel oud hoor, maar helaas hij ging snel
achteruit en na een week geleefd te hebben is hij in het wkz overleden.
hij had een virusinfectie opgelopen op een manier die eigenlijk in de boeken niet kan
daarom konden ze er ook niet achterkomen wat hij had niet dat ze hem hadden kunnen helpen hoor
ook mijn kinderwens ging niet weg terker nog ik wilde het alleen maar nog liever
ik had gezien en gevoeld welk een mooi wezentje mijn vriend en ik op de wereld
konden zetten dat wilden we nog wel een x
dus gelukkig nu zwanger ben er erg blij mee maar het voelt toch dubbel je wordt
weer moeder maar je bent t al moos* is mijn eerste kindje en dat zal ie altijd zijn
ik sta gelukkig dus nu weer met mn neus de toekomst in en heb er vertrouwen in
dat het nu wel goed mag gaan en dat ik over iets meer dan een half jaar een gezond kindje in mn armen mag hebben.
ik hoop dat dit voor jullie ook gaat gelden en dat jullie de toekomst weer met vertrouwen tegemoet kunnen gaan
liefs

Hoi Rimke

Bedankt voor je reactie! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!  

Waar kan ik dat 'hoekje'  vinden waar je het over had?  

Groetjes Wendy

Hoi violet,

Idd je weet hoe mooi het is om zo'n klein hummeltje op de wereld te zetten en hoe trots je erop bent (ook al is het er niet meer..) Mijn vriend had gelijk zoiets van ik wil wel weer (ik moet van hem wel eerst goed herstellen van de bevalling Merle is geboren d.m.v. een keizersnede) en ik had dat eerst niet ( ik was verschrikkelijk kwaad) maar na een week twee weken wou ik het wel graag weer toen was ik bang dat ik het niet aankon om weer zwanger te zijn en een broertje of zusje voor Merle te krijgen niet voor Merle en voor ons volgende kindje (want ja die was er niet geweest als Merle er nog was geweest) en nu denk ik het heeft zo moeten zijn, ik probeer er maar positief naar te kijken en ben gewoon hartstikke trots op onze dochter en ze blijft altijd bij ons horen!!

Ik wist in het begin ook totaal niet hoe je er mee om 'moet' gaan maar dat vind vanzelf een weg

Ik wens je een erg mooie zwangerschap en natuurlijk nog gefeliciteerd hoop dat alles goed mag gaan!!

xx Wendy

Terug
Bovenaan