A
Anoniem
Guest
ik ben nu zo ongeveer 6 weken zwanger (hopen dat het nog zo is) maar ik heb gelukkig al een gezonde zoon van bijna 3 ik heb vorig jaar ook al twee miskramen gehad en toen was ik er zo zat van dat ik eerst maar weer een half jaartje aan de pil ben gegaan maar nu had ik zoiets van nu ben ik er wel weer aan toe en ben gestopt met de pil de eerste keer was het direct raak (bij al mn zwangerschappen trouwens was het meteen de eerste keer raak) zwanger worden is dus geen probleem bij mij ,maar ja dan moet het wel goed gaan he maar ik heb geen stolsels verloren alleen een klein beetje bloed zaterdagsmorgens en savonds en zondagmorgen wat bruinig ik las dat jij ook een miskraam hebt gehad wat rot voor je ik weet hoe je je voelt ik hoop voor je dat het de volgende keer wel goed gaat en dat je maar gauw weer zwanger mag worden was jou test ook nog positief dan na jouw miskraam??? en had je ook nog zwangerschapskwaaltjes?? ik hoop zo dat ik maandag goed nieuws heb als het weer niet goed is dan durf ik bijna niet weer zwanger te worden want nog weer een miskraam kan ik niet aan maar je hoort maandag nog van me en nog bedankt voor je reactie veel liefs natasja