Mama wil advies!

Hallo,

Even iets anders tussendoor.Mijn dochter wordt over een week 5 jaar.Nu vieren we haar verjaardag zondag.
Een kinderfeestje zit er niet in aagezien ik dan ruim 37 weken ben en ook nog van wat klachten 'geniet'.

Nu dacht ik,dan mag ze op zondag een paar kindjes uitnodigen.Heeft ze er naast familie en vrienden toch een paar vriendinnetjes bij om het te vieren.

Alleen haar keuze vind ik ietwat vreemd.Gelukkig kiest ze wel een meisje waar ze de afgelopen tijd erg veel mee speelt,maar ze wil er ook twee kiezen,waar ze nooit mee speelt.Ze slaat er heel wat over waar het wel goed mee klikt.

Moet ik het gewoon negeren en haar de meisjes uit laten nodigen,of moet ik haar proberen te sturen?

Even wat advies,please!!!
 
Dat komt geregeld voor bij kinderen van die leeftijd. Je kan het er met haar natuurlijk over hebben en haar vragen waarom ze de kinderen niet uitnodigt waar ze vaker mee speelt. Maar ik zou er geen drama van maken. Kinderen krijgen pas echt vaste vriendjes als ze wat ouder zijn. Vaak zijn ze vandaag met x beste vrienden en morgen met y.

Succes en veel plezier op de verjaardag.

Ellis (leerkracht groep 1/2)
 
Hoi,

Mijn oudste wordt zaterdag ook 5 jaar en ik zie bij de keuze van haar partijtje exact dezelfde vreemde keuze. Ik laat het maar gaan en geloof ook wel dat ze op termijn vastere vriendinnetjes zal gaan krijgen.

Ik heb overigens eerst geprobeerd haar te sturen maar ze bleef erbij. Tja wie ben ik dan?

Groetjes,
Ingeborg
 
Thanks voor de reacties.

Heb het er idd maar bij gelaten.Ze was erg stellig in haar keuze,dus wie ben ik om er dan wat van te zeggen.

Op naar een geslaagde verjaardag!
 
Terug
Bovenaan